alarmsystemen?

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
mbrenault

goeiedag..

Bij mijn renault clio 1.4 rn werkt de cv niet meer nu wil ik alarm er op zetten die ook de cv bestuurd zegmaar, Wie heb hier ervaring mee qua instaleren en qua alarm instalaties?

ik heb op speurders een alarmpie gevonden voor maar 45 scheuros :~
is dat niet beetje goedkoop zal het wel goed werken?

http://www.speurders.nl/autosonderdelen ... ding_.html

Weet iemand ook hoe duur zo een allarm is waar mee je je motor ook meteen ken starten? en cv open doen?

mvg melvin
knarF16V
Contacteer:

Heej Melvin,

wat wil je eigenlijk precies hebben in een alarm,

is het alleen leuk om je deuren mee te openen en om voor de fun je auto een keer te starten of moet het ook een beveiligings functie hebben,

heb je een goede relatie met je buren en hou je van 's nachts wakker worden. (alarm dat afgaat terwijl er nix aan de hand is.)

voor 45 euro heb je een leuk speeltje maar de categorie alarm begint pas bij 300 euro voor een basis uitvoering

om de cv op het alarm aan te sluiten zal deze eerst moeten werken, dus dat wordt de storing zoeken en verhelpen.

afstand starten is leuk maar je hebt een schakelbak, en dus moet je altijd even gaan nadenken welke veiligheids maatregelen daar bij getroffen moeten worden. die zitten niet echt ingebouwd in de goedkopere alarms.

mocht je vragen hebben dan hoor ik het graag, mocht je hulp willen hebben met het inbouwen van wat dan ook , dan wil ik je evt ook wel helpen.

groeten, frank
CLIO 16V --> 19 16V
mbrenault

heey frank

sorry voor late reactie druk met me werk gehad.

wat ik wil met em alarm is dat de spullen wel in me auto blijfen.
ik begin pas met me auto dus nu is het alleen nog de boxen en radio die ik er wel in wil houwen maar er zijn misschien wel planne verlagen ander velgen enz je weet het wel van kwaat tot erger:P

ik vondt dat camco systeem wel leuk er zitten opties op die ik wel wil hebben.

en liefst wil ik geen vals allarm hebben maar dnek dat ej dat nooit echt ken uitsluiten

wat raad jij me voro 1 aan dan?
wat ik wil:
cv
ruitbreuk sensoren
gewoon als deuren of iets opengebroken worden dat ie afgaat
als de auto op getild word
afstand starten( optie niet echt nodig)
mis snog paniek ding er op

ik horo et wel mvg melvin
Plaats reactie