voorstellen cetrac

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
cetrac

Hoi allemaal,

Ben cetrac, 23 jaar uit helmond en ben de trotse bezitter van een -zojuist totall loss verklaarde- renault 19 uit '89. Goedver.

Botsing gehad en schade aan het links voorpaneel. Natuurlijk meteen eentje bij de sloop gehaald.

Ik hoop hier veel ervaring op te doen mbt. tot mijn auto, want ik heb alleen nog sleutel ervaring met motoren (choppers). Als iemand een werkplaatshandboekje heeft van mijn auto ben ik hem ook erg dankbaar 8)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Welkom! :)

Niet zo mooi dat je een klappertje gemaakt hebt. Hoe kwam het? Eigen schuld of zat er iemand anders niet op te letten??
cetrac

Nee niet mijn fout nee, iemand stond links voorgesorteerd en besloot op het allerlaatste moment om toch maar rechtdoor te gaan. Je snapt het wel, ik zat in zijn deur... Maar dagwaarde teruggekregen met behoud van auto natuurlijk ;)
Tim
Car: E36 M3

Welkom :), minder dan dat je gelijk ook een aanrijding gehad hebt...
Marcus

Welkom @ RTC. :)
En inderdaad minder dat je gelijk een aanrijding hebt gehad.
Mark van Nierop
Contacteer:

Welkom hier misschien een paar foto's van je wagen??
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Egon

welkom
ik hoop dat je het mooi kan herstellen (Y)
richeflits

cetrac schreef:Nee niet mijn fout nee, iemand stond links voorgesorteerd en besloot op het allerlaatste moment om toch maar rechtdoor te gaan. Je snapt het wel, ik zat in zijn deur... Maar dagwaarde teruggekregen met behoud van auto natuurlijk ;)
Dit schijnd nogal gebruikelijk te zijn bij 19's... Zo heb ik ook een deuk opgelopen aan mn linkervoorscherm. :evil:
Plaats reactie