Na met heel veel plezier gebruik te hebben gemaakt van de 21 Nevada uit 92, is tie jammer maar helaas (en een beetje gelukkig toch wel) de deur uitgegaan.
In meerdere topics, over verschillende technische zaken als bijv. koeling, en vering, heb ik gedurende de tijd dat ik um bezat mijn licht bij jullie op kunnen steken.
Waarvoor heel veel dank!!!!!

Tijdenlang heb ik geprobeerd om hem op de weg te houden, maar het gaat niet meer.
Eventuele reparaties moeten bij mij ad hoc gebeuren omdat ik simpelweg geen tijd heb.
Komt er dus op neer dat Nevada weer in een werkplaats terechtkwam als er wat mankeerde en tja dat brengt weer de nodige euries met zich mee.
ook nu moest er weer het nodige gebeuren, lekkende achterremcylinder, versleten remschoenen achter, versleten remblokken voor, remschijven op het randje, achterschokdempers af, distributieriem zou moeten worden vervangen aldus garagist (dor mijzelf niet gecheckt), multiriem was naar zijn grootje aan het gaan.
Alles herstellen zou een post van pak um beet 1000 worden, tegen een dagwaarde van lager.
Komt dan nog bij dat ie me straks wel weer met enige regelmaat met een wohnwagen naar Oostenrijk moet brengen, en dus betrouwbaar moet zijn.
Ik heb het alles eens nuchter bekeken, en geconcludeerd dat het niet meer ging.
Zijn opvolger is geen Renault geworden, maar een VW met zelfontbranding.
Deze scheurt de caravan mee alsof er niets achterhangt, zonder door zijn kont te zakken, en met gelijkblijvende temp.
Ik heb heel veel gehad aan alle tips en trics op jullie forum, en zal het zeker blijven volgen misschien niet meer actief, maar toch.
Succes met de Club en het forum, en nogmaals bedankt.

PS.
Zijn er nog mensen op zoek naar eentje voor onderdelen, ik heb hem ingeruild. Kenteken is FG-NJ-74 kleur groen en met circa 176000 op de teller.