Moet je effe aan Foeke vragen die heeft ook sinds kort een RVS middendemper van Supersprintsubarufreak schreef:laat ons dan ook eens meegenieten![]()
![]()
is voornamelijk, heb hier gelezen op het forum dat de middendempers k#t zijn van een rs dus dan gooi ik misschien de gelaste einddemper van sebring ook buiten voor supersprint
Niet.... ze zitten nog niet in de deurenGabri van der Veen schreef:Zag er gisteren iig super uit dat uitlaatje onder de RS![]()
, en speelt dat Boschmann nu een beetje?
Heb de rest van de uitlaat (nog) standaard, en hij is nu al behoorlijk aanwezig, dus ik denk niet dat er nog demperts ondervandaan gaan, hooguit ter vervanging en dan natuurlijk rvs...subarufreak schreef:laat ons dan ook eens meegenieten![]()
![]()
is voornamelijk, heb hier gelezen op het forum dat de middendempers k#t zijn van een rs dus dan gooi ik misschien de gelaste einddemper van sebring ook buiten voor supersprint
Hmm... Jammer dat er voor mij een lease auto in de planning staat... Anders hadden we denk ik wel een dealtje kunnen sluitenARNO16V schreef:Blijft in de familie hé!![]()
Maar de spreekwoordelijke kogel is door de kerk! De nieuwe wielen staan in bestelling1![]()
Zaterdag gaan de 17 inch wielen eronder vandaan en worden dan te koop gezet.