zoals hier een groot probleem was was het mijn renault megané coupé uit 1996 8v 1.6..
we hebben na al die tijd het probleem gevonden helaas koste dit grapje me bij elkaar bijna 2000 euro!!
me auto loopt stationair heel kut dat is nu voor bij ik zal de hele geschiedenis vertellen ben ik jullie verschuldigd dacht ik zo na alles wat jullie mij geholpen hebben!
heb deze auto vorig jaar juni gekocht bij een bedrijf in dieren na 1 maadn kreeg ik problemen met me auto veel warmlopers enz uit eindelijk koppaing erui en waterpomp kapot koelvloestof systeem kapot en noem maar op toen heeft die dealer een nieuwe koppakking erin gezet en me waterpomp vervangen toen bleek alles goed te zijn goh na 1 dag weer warmloper ik gvd en weer terug nee meneer doet er niks meer aan garantie verlopen ik dus naar renault ja meneer we hebben het het dopje van u koelvloeistof tankje is lek dus die bouwd geen druk op dus krijg je elke keer warmloper oke vervangen toen tot op een 1,5 maand terug begon hij stationair te kutten injectoor rubbers lek vervangen toen ging hij in 1 keer heel raar lopen tot op 300 toeren en afslaan bekend verhaal bij jullie heb hier meerde post lopen.. nu na 3 weken me auto kwijt te zijn hebben ze hem klaar. ik had jullie verteld dat ze de boordcomputer niet uit konden lezen dat klopte ook want die was kapot dit kwam omdat er een alarm systeem op me auto zat en die hebben mensen die ik niet ken ingebouwd voordat ik de auto kocht die hebben dat zo verkloot door hem door te verbinden via me boordcomputer dat me boordcomputer korstluiting heeft gehad waardoor renault er niet in kon komen oke nieuwe boordpc erin kosten 600 boord uitgelezen goh hij heeft verkeerde waardes met inspuiten lamba sonde gechekt hmm niks mee aan de hand. nu hebben ze het eindelijk gevonden die klootzak die toen der tijd me koppaking heeft vervangen heeft ook de vertanding van me distributie verkeerd gezet dus de timing was niet goed en de tanden zijn nu krom oftewel ze gaan me hele distributie vervangen kosten 325 euro ze hebben me alarm eraf gehaald watn die maakte kortsluiting al met al ben ik nu 2000 euro lichter maar hij is morgen klaar!! en ik ben al tuner dol gelukkig kost ff wat maar heb hem weer terug na deze week kan ik weer verder met me audio en me stuur en speigels body kit ect!! ik wou jullie vriendelijk bedanken voor alle tips die ik toen heb gehad over wat eraan de hand kon zijn met me auto stappen motor enz!
iedereen bedankt en we spreken elkaar weer op het forum!!
gr TOmmy
WIl iedereen bedanken voor alles!!
beter dan het nu is opgelost!
Kan je niets verhalen op diegene die de distributie er fout heeft opgezet?
Kan je niets verhalen op diegene die de distributie er fout heeft opgezet?
nope helaas kan dat niet meer we hebben iets teveel rellen gemaakt met die man daarvoor ben ik bang
maarja kan niet alles hebben maar tis wel ff hoop centjes

Wie zijn verhaal is dit eigenlijk?
" die kl%%%k die toen der tijd me koppaking heeft vervangen heeft ook de vertanding van me distributie verkeerd gezet dus de timing was niet goed en de tanden zijn nu krom oftewel ze gaan me hele distributie vervangen kosten 325 euro"
Vertanding verkeerd zetten? Tanden krom ?
Het enige wat gebeurd is dat je kleppen krom zijn, en dat grapje kost echt way meer dan 325 euro. Dus of je hebt je een lulverhaal laten aannaaien om die distributie te vervangen (die prijs klopt wel), of jouw verhaal klopt niet.
" die kl%%%k die toen der tijd me koppaking heeft vervangen heeft ook de vertanding van me distributie verkeerd gezet dus de timing was niet goed en de tanden zijn nu krom oftewel ze gaan me hele distributie vervangen kosten 325 euro"
Vertanding verkeerd zetten? Tanden krom ?

Het enige wat gebeurd is dat je kleppen krom zijn, en dat grapje kost echt way meer dan 325 euro. Dus of je hebt je een lulverhaal laten aannaaien om die distributie te vervangen (die prijs klopt wel), of jouw verhaal klopt niet.
ooit kan ik het beter uitleggen wou jullie alleen bedanken voor de vele hulp
van dit forum waar ik veel aan gehad heb!
thats all
ltrzz

thats all
ltrzz