ACT: Clio Williams Deel 1
Het maximum wat ik er ooit uit heb weten te persen is 1:13, maar dan moet je echt heel erg op je gas letten en eigenlijk altijd lange stukken rijden en netjes 80 of 100 blijven rijden. 1:11 was voor mij gemiddeld, maar ik reed er ook altijd rustig mee naar mijn werk en zo. Als je gaat trappen... ja... Dan kan het hard gaan. 

-
- Über-Spammer
pakking tussen spruitstuk en voorpijp? dat is toch gewoon een koolrand? tenminste bij mij zitten geen pakkingen.
-
Koopje voor zoŽn wagen in die staat johToine schreef:7000 Euro hoop geld maar dan heb je ook een bijna nieuwe.
helemaal geen lekkage's geen roest geen deuken of krassen, interieur als nieuw.
morgen ga ik er mee naar zolder ( world serie's )
zal binnenkort ff wat foto's maken!

Dat je er maar veel plezier van mag hebben en er in ieder geval net zo zuinig op bent als ik was.......[/quote]
jaha vrijdagavond heb ik m bij de monteur thuis opgehaald, kijk ik zaterdagochtend, zit er klein dutje aan de voorzijde van de motorkap naast t logo, en die zat er niet in toen ik m kocht... maar morgen wordt ie er alweer uitgehaald!

hoe is t trouwens met je nieuwste aanwinst Toine? ( nieuwe mini )
Yup, is zo'n gevlochten apparaat. Heb er nu eentje met buitendiameter 10 cm gehad, moet er eentje met buitendiameter 8 cm zijn.J-P-S schreef:pakking tussen spruitstuk en voorpijp? dat is toch gewoon een koolrand? tenminste bij mij zitten geen pakkingen.
-
- Über-Spammer
aha, ik wist niet dat die losgingen. weer wat geleerd
dan vraag ik me wel af hoe ze een fout onderdeel kunnen bestellen. ze kijken toch bij de c75m, dan kan het toch niet misgaan zou je zeggen 

Ach bij renault velserbeek zijn het een stel chimpansees, ik wijchâh om daar ooit nog es een voet binnen te zetten. Of ik moet de auto van pa ophalen.
Ik vermoed dat oom Tom het nummer gaat geven, ff wachten tottie weer in z'n hut is
Ik vermoed dat oom Tom het nummer gaat geven, ff wachten tottie weer in z'n hut is

als het 4x100, et waarde rond de 35 en naafgat 60.1 is wel 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
StyxX schreef:Weet iemand of de velgen die nu op een Golf type 3 zitten op een Willi zullen passen??

-
- Über-Spammer

misschien zitten er wel dikke Maxi velgen onder die Golf 

hahahah nee t is geen
actie
Een collega van mij heeft een half jaar geleden nieuwe velgen+banden gekocht en hij heeft een Golf 3. Nu wil ie zuiniger rijden dus heeft een een Megane gekocht
Nou wil hij die velgen + banden voor 450 verkopen dus ik was benieuwd of dat onder mn willi zou kunnen passen.....Altijd handig om in de winter andere velgen eronder te kunnen gooien toch??

Een collega van mij heeft een half jaar geleden nieuwe velgen+banden gekocht en hij heeft een Golf 3. Nu wil ie zuiniger rijden dus heeft een een Megane gekocht

Nou wil hij die velgen + banden voor 450 verkopen dus ik was benieuwd of dat onder mn willi zou kunnen passen.....Altijd handig om in de winter andere velgen eronder te kunnen gooien toch??
Het is af en toe ook wel om te huilen. Leg je uit dat je geleverde onderdeel niet past, bestellen ze gewoon weer precies hetzelfde onderdeel. Tsja, dan past het nog niet.
Ik heb nu dus de conische pakking met bestelnr. 60.01.021.335. Volgens de dealert is dit de enige die leverbaar is voor de Willie. Heeft iemand misschien een ander nummer? Degene die ik nu heb is zo'n 2 cm te groot in buitendiameter.
Ik heb nu dus de conische pakking met bestelnr. 60.01.021.335. Volgens de dealert is dit de enige die leverbaar is voor de Willie. Heeft iemand misschien een ander nummer? Degene die ik nu heb is zo'n 2 cm te groot in buitendiameter.
Geloof me in Haarlem is het echt niet beterSanderrr schreef:Zelfs op kenteken krijgen ze het voor elkaar het verkeerde te bestellenVolgende keer maar omrijden naar Haarlem...

Bij mijn Williams met Devil spruitstuk heb ik volgens mij een pakking van een Clio RS ertussen gestoken.Sanderrr schreef:Het is af en toe ook wel om te huilen. Leg je uit dat je geleverde onderdeel niet past, bestellen ze gewoon weer precies hetzelfde onderdeel. Tsja, dan past het nog niet.
-
- Moderator
- Car: MB
pm naar Sander,
Helaas kan ik het nummer niet zien Dialogys (no reference........). ik zie het nummer dat ze voor je bestellen wel idd
Zoals ik in de pm zei effe meekijken in dialogys en de juiste aanwijzen of gewoon bij de betere automat. boer halen.
Succes
(waarom eigenlijk een nieuwe? die dingen sloop je toch niet zo snel volgens mij. Gewoon monteren met een beetje uitlaatcement en kachelen maar
)
Helaas kan ik het nummer niet zien Dialogys (no reference........). ik zie het nummer dat ze voor je bestellen wel idd

Zoals ik in de pm zei effe meekijken in dialogys en de juiste aanwijzen of gewoon bij de betere automat. boer halen.
Succes
(waarom eigenlijk een nieuwe? die dingen sloop je toch niet zo snel volgens mij. Gewoon monteren met een beetje uitlaatcement en kachelen maar
Sander heeft eens ergens met de middenpijp tegenaan gezeten, toen heeft de hele lijn een opdonder gehad waarbij de flens bij de kat iets kromtrok en begon te lekken en die gevlochten ring heeft een duw gehad.
Die flens van de kat heb ik weer rechtgehamerd en netjes met nieuwe pakking weer dichtgezet, alleen die gevlochten ring heeft nu een platte kant en daarover issie gaan lekken.
Kep em tijdelijk met gungum ingesmeerd en hij was ook dicht, maar precies zoals ik voorspeld had, op het circuit ging de gungum ook aan gort.
Dus die ring moet gewoon vernieuwd worden en dan issie weer helemaal ok, maarja als die debielen een ring geven die 2cm groter is schiet het ook weinig op.
Als je bij dialogycs bij de 16v kijkt, geeft ie dan ook dat nummer van Sander? Die ringen zijn voor de 16v en willy gewoon gelijk uiteraard.
Anders idd gewoon geld terug en bij de Brezaap halen...
Die flens van de kat heb ik weer rechtgehamerd en netjes met nieuwe pakking weer dichtgezet, alleen die gevlochten ring heeft nu een platte kant en daarover issie gaan lekken.
Kep em tijdelijk met gungum ingesmeerd en hij was ook dicht, maar precies zoals ik voorspeld had, op het circuit ging de gungum ook aan gort.
Dus die ring moet gewoon vernieuwd worden en dan issie weer helemaal ok, maarja als die debielen een ring geven die 2cm groter is schiet het ook weinig op.
Als je bij dialogycs bij de 16v kijkt, geeft ie dan ook dat nummer van Sander? Die ringen zijn voor de 16v en willy gewoon gelijk uiteraard.
Anders idd gewoon geld terug en bij de Brezaap halen...
-
- Moderator
- Car: MB
bij 16 zie je hetzelfde. Je ziet echter een dubbele pijp staan (twee pijpen naast elkaar) en daar staat die ring bij die ze bestellen. De willi heeft een enkele pijp (met een stalen hitteschild eromheen uit twee delen) en klik je dan op die ring dan krijg je geen bestelnummer te zien. Dus wellicht kunnen ze dat bij reno wel zien of ze moeten gewoon effe bellen om dat nummer te achterhalen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
kun je dat onderdeel niet ''loskoppelen'' in dialogys, en kijken waar het nog gebruikt word?
-
- Über-Spammer
ik zie ze dat wel eens doen bij reno. dan kunnen ze kijken of de onderdelen ook op een andere reno zitten.
volgens mij moet je dan het desbetreffende onderdeel selecteren. en dan loskoppelen, vrijgeven of weet ik wat.
volgens mij moet je dan het desbetreffende onderdeel selecteren. en dan loskoppelen, vrijgeven of weet ik wat.
-
-
- Über-Spammer
wat is dat geluid uit de versnellingsbak wat je hoort als deze auto rijd?
http://www.youtube.com/watch?v=zjK914Q3 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=zjK914Q3 ... ed&search=
-
- Über-Spammer
ja dat heb ik al eens eerder gehoord. vind ik wel sjiek klinken, maar de overbrenging is ook beter met die vertanding toch?
Minder aandrijfverlies, meer herrie en het zal toch ook wel ietsie harder slijten. Maar tis toch met name gedaan om de herrie te beperken.
Vooral die circuitbeamers met een recht vertande bank klinken echt uber
Vooral die circuitbeamers met een recht vertande bank klinken echt uber