dan kijkt men helemaal nergens meer naarRonnie schreef:Als je dit soort dingen toch ziet, dan vraag je jezelf toch af waarom je zelf niet gewoon een kei oude wagen met deuken gaat rijden![]()

waar gaat het heen met deze wereld

dan kijkt men helemaal nergens meer naarRonnie schreef:Als je dit soort dingen toch ziet, dan vraag je jezelf toch af waarom je zelf niet gewoon een kei oude wagen met deuken gaat rijden![]()
Hoe het precies werkt weet ik niet, maar in eerste instantie keert mijn eigen verzekering uit (ben All Risks verzekerd). Zij gaan dit claimen bij het waarborgfonds. Ik moet wel rekening houden met 2x een eigen risico, volgens mij is het dus voor mijn verzekering een uitgemaakte zaak: waarborgfonds keert uit!MikeVV schreef:Goed geregeld Duupke, is dit ook via waarborgfonds gegaan?
Ja ok, maar wij hebben het een keer gehad dat we schade hadden, konden we kiezen voor volledige vergoeding v/d verzekering en gingen we alleen een trap naar beneden, niet in % v/d no-claim.Duupke (Ronald) schreef:Gaat via het waarborgfonds Roy, daarom ook 2x eigen risico.
En die 'no-claim' staat op 75%, dat wou ik graag even zo houden.
Juist, en omdat een ongeluk in een klein hoekje zit...RoyH schreef:Als je dan binnen een bepaalde tijd weer schade hebt donder je natuurlijk wel een x aantal % naar beneden.
RoyH schreef:Gelukkig dat alles geregeld is nu.