Ik ben nieuw op dit forum en ik zal me even voorstellen.
Ik ben Joris, 23 jaar en wonende in Berlaar.(Belg

). En ik herstel lasapparatuur voor voornamelijk Esab. Heb me een goede 5 maand geleden een clio v6 fase 1 aangeschaft. En heb het tot op heden nog niet beklaagd. Ding moest nog wel de distributieriem vervangen worden(zware kost heb er een rib of twee moeten voor afstaan

) en heb dat ondertussen ook al laten doen. Toen kwamen er wel wat onverwachte zaken opduiken. Namelijk scheur in het chassis. Maar dat is goed opgelost onder garantie van Renault Frankrijk. Hebben het zelfs persoonlijk aan de garage komen uitleggen hoe ze het moesten herstellen en hebben het nadien nog eens komen checken om te zien of het wel goed hersteld was. Dus vind dat wel een goede service.

. Voor de rest zijn de schijven vooraan en de blokken vervangen, stangen achteraan die de motor in evenwicht houden, sensor, en heb een weekje geleden de achterste wielen ook voorzien van nieuw rubber. Want dat waren wel slicks geworden. Niet ideaal met nat weer dus. Heb er ook al een andere uitlaat onderhangen. Eentje van K-tec, de Quicksilver supersport versie. En moet zeggen het zaakje gromt nu als een echte V. Momenteel ben ik nog bezig met de remklauwen rood te maken. Want veroest kan echt niet op een V6.

Dan worden in de winter de velgen nog gepoederlakt in het zwart of grafietkleur. Nadien nog een setje 18 duims zien te scoren van een fase 2.(dus als iemand zo een setje weet te koop staan, altijd laten weten

). En nog een setje witte pinkers zouden er ook moeten opkomen. Heb ook nog een slecht weer auto staan en doet veel dienst als werk auto. Is wel geen Renault maar een Peugeot 205 multi. En heb dan nog men hobby auto staan een Peugeot 205 gti waar ik een motortje heb laten voor prepareren dat als het compleet af is (moet het nog afbouwen) een goede 360 pk gaat produceren.

. Word wel niet gebruikt voor op de weg, maar voor op het circuit. Ben ook nog stilletjes aan op zoek naar een R5 gt turbo met veel werk aan. Dus als iemand nog iets weet staan dat weg mag voor weinig. Dan hoor ik het graag. Foto's zal ik eens zien dat ik er al een paar vind.