ACT: Renault 1916V.
-
- Über-Spammer

ik heb hem erin zitten, werkend en al (vooralsnog).... was hij kapot?
pomp maakt ontzettend veel lawaai, hoor je aan het eind van de straat nog, en bij koude start duurt dat geratel wel een minuut en bij iedere aanraking van het pedaal begint ie weer te brommen 
ik zet de foto's zometeen in m'n projecttopic
hier dus: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 84#1905484

ik zet de foto's zometeen in m'n projecttopic

hier dus: http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 84#1905484
Draaien.
Schroevedraaier in de haakjes en naar binnen draaien.
Schroevedraaier in de haakjes en naar binnen draaien.
hele abs zooi eraf en normale remspul geplaatst..
alleen m'n handrem doet 't niet meer??! heb alleen de aan de achterzijde remzadels eraf gehad om een kleurtje te geven.. moet ik de handrem opnieuw afstellen ofzo zoja hoe?

De zuigers wellicht te ver naar binnen gedraaid 
De handrem heeft maar een klein bereik. Hij zou zichzelf kunnen afstellen als je m vaak bedient, maargoed, meestal doet ie dat niet.
IN ieder geval moet je kijken of nu je blokje niet te ver van de schijf afzit.
Is dat wel zo, de zuiger zover terug naar buiten draaien dat je t net in mekaar krijgt.

De handrem heeft maar een klein bereik. Hij zou zichzelf kunnen afstellen als je m vaak bedient, maargoed, meestal doet ie dat niet.
IN ieder geval moet je kijken of nu je blokje niet te ver van de schijf afzit.
Is dat wel zo, de zuiger zover terug naar buiten draaien dat je t net in mekaar krijgt.
-
M`n dashboardkastje wil niet meer open, de ene kant van de sluiting lijkt lam te zijn ofzo. Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen zonder een breekijzer te gebruiken 

een bandenlepel?Christiaan schreef:M`n dashboardkastje wil niet meer open, de ene kant van de sluiting lijkt lam te zijn ofzo. Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen zonder een breekijzer te gebruiken

Nee maar je geeft aan dat hij aan 1 kant lam ljikt, kan je dan niet iets erdoor steken waardoor je de vergrendeling eraf kan duwen ofzo? Misschien dat dat werkt...
He Tim laat die bak is zien van Ronald danTim_Coupe schreef:een bandenlepel?Christiaan schreef:M`n dashboardkastje wil niet meer open, de ene kant van de sluiting lijkt lam te zijn ofzo. Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen zonder een breekijzer te gebruiken![]()
Nee maar je geeft aan dat hij aan 1 kant lam ljikt, kan je dan niet iets erdoor steken waardoor je de vergrendeling eraf kan duwen ofzo? Misschien dat dat werkt...

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ekkers.jpg[/img]
weet iemand toevallig waar deze stekkers voor zijn? zo komen uit achter de radio?
enigste wat ik me kan bedenken is dat ze voor een orgineel renault alarm zijn of voor een airco? ze zaten nog in een zakje
weet iemand toevallig waar deze stekkers voor zijn? zo komen uit achter de radio?
enigste wat ik me kan bedenken is dat ze voor een orgineel renault alarm zijn of voor een airco? ze zaten nog in een zakje
Trust me. I know what I'm doing.
-
Die linker zou wel eens heel goed van een alarm kunnen zijn, als ik naar de kleuren van de draden kijk...Xabre schreef:[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ekkers.jpg[/img]
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
vraagje:
Passen de voorpoten van een phase 1 ook op een phase 2 16v?
Of hebben ze verschillende schotels o.i.d.
Passen de voorpoten van een phase 1 ook op een phase 2 16v?
Of hebben ze verschillende schotels o.i.d.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
Past wel. Een clubgenoot van me van Team 19 16v heeft dit ook al gedaan.
ThanxMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Past wel. Een clubgenoot van me van Team 19 16v heeft dit ook al gedaan.

Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
geimporteerd, en nu 2 ton op de klok.. dus met wat pech heeft ie al 3 ton achter zn kiezen..
maar goed..als het niet te ver weg is, gaan kijken en proefrijden.. je weet hoe een 16v hoort te lopen
Ziet er op de plaatjes wel goed uit
maar goed..als het niet te ver weg is, gaan kijken en proefrijden.. je weet hoe een 16v hoort te lopen

Ziet er op de plaatjes wel goed uit
-
- Contacteer:
das idd niet 'ff' gaan kijken nee 
leuk hè, in een uithoek van NL wonen!

leuk hè, in een uithoek van NL wonen!
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Paul1916v schreef:geimporteerd, en nu 2 ton op de klok.. dus met wat pech heeft ie al 3 ton achter zn kiezen..
Trouwens nog wel leuk nieuws van het 19 front: kreeg vandaag een mailtje van degene die hem in Nederland heeft ingevoerd. Is hier gekomen met een kapotte motor, hij heeft een motor gekocht bij Achterberg in Vlaardingen. Alwaar er snellere nokkenassen ingekomen zijn en de kop geflowed is.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Contacteer:
als het aantoonbaar is, is het zeker een pluspunt dan! 
zover had ik nog niet gelezen/gezocht edward

-
- Contacteer:
maar das een eind kijken... 

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
nee ok, ik kwam het ook maar toevallig tegen.. dus gelijk er ff bijgezetPaul1916v schreef:als het aantoonbaar is, is het zeker een pluspunt dan!

maareh: 1200 euro voor een 19 met Achterberg 16v blok is volgens mij een goeie deal

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
Leiden is toch redelijk centraal gelegen??
Tenzij dat je in godweetwatvoor gat woont, ergens ver weg in Zeeland.....
Tenzij dat je in godweetwatvoor gat woont, ergens ver weg in Zeeland.....
-
vraag me af wat hier normaler aan is dan aan je clio?joeri_clio16V schreef: Is r hier iemand die weet of deze 19 zn geld waard is?
Ben een beetje aan het rond kijken voor een 'normale' auto voor erbij.
En nou heeft een ph1 19 16v altijd al mn aandacht getrokken.
als het trouwens idd een ander blok is, kun je dat vrij snel zien trouwens aan het carter waarschijnlijk, staal is ph1(op de laatste ph1's na) alu is ph2.
mietje, die clio is toch voor de fun of niet? dan ben je er ook wel sneller als 1:44joeri_clio16V schreef: van clinge naar leiden, zoek maar op
bij routenet.nl. kwam k op:
Van Clinge
Naar Leiden
Afstand 161,1 km.
Reisduur 01:44

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl