Hoihoi,
Afgelopen week de clio gekocht waar ik een bericht over gepost had. Hij rijdt heerlijk alleen het staat op mijn lijstje om de motorsteunen asap te vervangen. Het blokje kan ik met wat moeite enkele centimeters heen en weer bewegen. Tijdens het starten beweegt de pook zelfs duidelijk merkbaar heen en weer. De meest zichtbare motorsteun aan de rechterkant is in mijn ogen zwaar onderbepaald maar nog niet versleten. Kan iemand mijn vertellen welke motorsteun naar alle waarschijnlijkheid wel aan vervanging toe is gezien bovenstaande verschijnselen?
Daan
welke motorsteun vervangen bij clio 2000
-
- Contacteer:
als je pook heen en weer gaat kan het ook wel een versnellingsbaksteun zijn die zit natuurlijk aan de versnellingsbak en aan je sub-frame gemonteerd
Gast, wat heb ik nou aan dit soort antwoorden...
Ik bedoel gewoon dat ik mijn wel geld beter kan gebruiken dan het te stoppen in veel te dure motorsteunen die misschien eigenlijk niet vervangen hoeven te worden...
Maar bedankt! Ik zoek het zelf wel uit....

Ik bedoel gewoon dat ik mijn wel geld beter kan gebruiken dan het te stoppen in veel te dure motorsteunen die misschien eigenlijk niet vervangen hoeven te worden...
-
- Über-Spammer
hij heet tom,Gast, wat heb ik nou aan dit soort antwoorden...
en probeert je alleen een tip te geven. stel dat er iets anders stukging wat je direct zou moeten vervangen, dan kon je je auto aan de kant zetten.
dat bedoelde hij ermee
en als je in het beginn zelf aangeeft dat ze vervangen moeten worden, of merkt dat ze slecht zijn..... dan kan je die dingen het beste gewoon kopen, tenminste als je van je probleem af wilt zijn

succes met de clio

-
- Contacteer:
en wij kunnen ook wel ruiken welke motor steun er vervangen moet worden 

-
- Moderator
- Car: MB
ik wil alleen zeggen dat je afgelopen week een clio koopt uit 2000 zonder garantie (daar ga ik althans vanuit, anders was je terug gegaan. Maar het zal wel particulier geweest zijn of te duur) en dat je nu al besparend over komt op het onderhoud. Als je een auto koopt zijn er altijd wel een aantal dingen die aandacht vereisen.................en als je die niet wil of kan betalen ben je of stom bezig of je hebt idd een te dure auto gekocht 

Alleen maar aannamens terwijl je mij niet kent, de auto niet, en mijn doel met de auto en de omstanddigheden. Ik kan eerlijk gezegd helemaal niks met mensen die me op deze manier proberen te "helpen" en heb daarom ook vriendelijk bedankt.Tom schreef:
*zonder garantie (daar ga ik althans vanuit, anders was je terug gegaan
*Maar het zal wel particulier geweest zijn
*of te duur
*je nu al besparend over komt op het onderhoud.
De slappe motorsteunen vielen me al bij de aankoop op. Ik ben daar mee accoord gegaan (verwerkt in de prijs) met de intentie ze zelf te vervangen. Aangezien niet alle motosteunen gemakkelijk zichtbaar zijn probeerde ik me via het forum te orienteren welke motorsteun waarschijnlijk de boosdoener was.
Het is mijn goedrecht om niet met geld te smijten door dingen te vervangen die niet aan vervanging toe zijn; zonder veroordeeld te worden dat ik 'stom bezig ben'. Zeker door een moderater die in mijn ogen een regulerende functie bekleedt.
-
- Über-Spammer
nou, hij probeerde je alleen te helpen.
en het is je aangegeven welke vervangen moeten worden.
je zegt: veel te dure motorsteunen... die zijn niet duur... als dat kapot of slecht is moet zoiets vervangen. of dat nou 30 of 60 euro kost. daar is het een auto voor
maar ik ga me er verder niet mee bemoeien, veel te mooi weer
en het is je aangegeven welke vervangen moeten worden.
je zegt: veel te dure motorsteunen... die zijn niet duur... als dat kapot of slecht is moet zoiets vervangen. of dat nou 30 of 60 euro kost. daar is het een auto voor

maar ik ga me er verder niet mee bemoeien, veel te mooi weer

En om een lang verhaal kort te maken 
Vervang eerst de versnellingsbaksteun zoals Mark Coupe zegt en kijk dan nog eens hoe het is
Is dat het niet dan moet je even verder kijken en andere steunen gaan vervangen
Een andere optie is langs een garage gaan en die even lief aankjiken of ze even willen kijken maargoed, dat kost geld...

Vervang eerst de versnellingsbaksteun zoals Mark Coupe zegt en kijk dan nog eens hoe het is

Is dat het niet dan moet je even verder kijken en andere steunen gaan vervangen

Een andere optie is langs een garage gaan en die even lief aankjiken of ze even willen kijken maargoed, dat kost geld...