Nouja als het allemaal hetzelfde beeld is lijkt het me wat overbodig, je ziet geen fuck. Ja een op een neer springend versnellingstellertje en een sturende ouwe zak
die turbo is van mick en zeker geen nepperd hebben hij en zijn vader jaren rallys mee gereden, hij heeft er nog een
en een originele T1
twee 21 T europacups en nog veel meer mooi spul
Luco/Alpine-racer schreef:die turbo is van mick en zeker geen nepperd hebben hij en zijn vader jaren rallys mee gereden, hij heeft er nog een
en een originele T1
Diegene waarmee ze rally hebben gereden is er niet meer. Zal dit de nieuwe zijn die ze aan het opbouwen waren? Ik had van Mick begrepen dat ze een maxi achtige turbo hadden gekocht en die aan het opbouwen waren.
ik heb vooral heel erg genoten en de eerste sessie rustig aan gedaan om de auto en de baan te leren kennen.
verder ben ik no even gestopt en heeft abel da laatste 4a5 ronden gereden.
in de tweede sessie ging ik veel harder maar het duurde toch zeker 3 rondes voordat mijn banden lekker op temperatuur waren en ik echt hard durfde te gaan.
helaas crashte er toen een witte auto vlak voor mij en reed ik boven over een brokstuk heen met als gevolg een giga knal onder mijn cliotje.
dus maar weer gestopt in de pits om onder mijn wagen te kijken en gelukkig niets stuk.
inmiddels weer met afgekoelde banden de baan op en ze proberen weer warm te krijgen.
het laatste stuk wel echt heerlijk geracet met een rode golf 2 dat was echt heel erg gaaf.
ik heb dus vooral heel erg veel geleerd en plezier gehad nu alleen nog de juiste bandenspanning zien te vinden want die had ik volgens mij nog niet optimaal.
dus iemand nog tips?
mark 5t schreef:ik heb vooral heel erg genoten en de eerste sessie rustig aan gedaan om de auto en de baan te leren kennen.
verder ben ik no even gestopt en heeft abel da laatste 4a5 ronden gereden.
in de tweede sessie ging ik veel harder maar het duurde toch zeker 3 rondes voordat mijn banden lekker op temperatuur waren en ik echt hard durfde te gaan.
helaas crashte er toen een witte auto vlak voor mij en reed ik boven over een brokstuk heen met als gevolg een giga knal onder mijn cliotje.
dus maar weer gestopt in de pits om onder mijn wagen te kijken en gelukkig niets stuk.
inmiddels weer met afgekoelde banden de baan op en ze proberen weer warm te krijgen.
het laatste stuk wel echt heerlijk geracet met een rode golf 2 dat was echt heel erg gaaf.
ik heb dus vooral heel erg veel geleerd en plezier gehad nu alleen nog de juiste bandenspanning zien te vinden want die had ik volgens mij nog niet optimaal.
dus iemand nog tips?
voor rond de 1,8 en achter rond de 2,0 werkt goed bij mij
glijd die achter dan iets zachter zetten
Marcel schreef:Hier nog even een CRS lid, bedankt dat ik kon rijden via de RTC
Leuke foto trouwens Marcel als we naast elkaar rijden met die zilvergrijze gebakkies....
De wegligging van mijn GT was nog niet echt optimaal.... en dat was goed te merken....
die turbo is van mick en zeker geen nepperd hebben hij en zijn vader jaren rallys mee gereden, hij heeft er nog een
en een originele T1
die hebben ze toch ook al lang he. ik meen die 6 jaar geleden ofzo als kind eens gezien te hebben in noord nederland op de allereerste 5 turbo meeting. het is een ex rally auto, maar in welke specs weet ik niet. volgens mij wel met de uitlaat rechts, dus de 300pk versie