Hij heeft hem in ieder geval wel snel verkocht!Florus schreef:Wegens geldgebrek moet ik helaas mijn auto verkopen.
Ik heb de auto nu al 6 maanden, en hij is van top tot teen gerestaureerd.
Datum aanvang tenaamstelling 30-03-2007
De maanden vliegen voorbij tegenwoordig........![]()
Misschien dat ie tijdelijk op een bedrijfs voorraad ofzo heeft gestaan...........
loopt de druk op de meter wel op?cyberdanny schreef:Heeft iemand ervaringen ermee als de r5 warm is en de druk staat op +/- 1 bar, en je drukt in de 2 of de 3 het gas in en dan hoor je de turbo opspinnen en dan opeens hoor je poef en dan moet je even het gas los laten en dan kun je weer verder. Is net alsof de turbo stottert....wat kan ik het beste doen? Ik ga morgen de turbodruk eens wat lager zetten. Maar daar kan het niet echt aan liggen,denk ik, in het begin maandje terug deed hij dat niet....
Iemand iedeeen???
groetjes Danny
dat levert de turbo gewoon drukcyberdanny schreef:Jazeker, tot 0,9 - 1 bar zoiets!
hoe werkt dat dan een gtt heeft geen ecu??Steven schreef:Overdrukbegrenzing, trek die stekkertjes van de slang die tussen je turbo en intercooler zit eens eraf? Zitten naast je koelvaatje.
Ws. ist dan over
Die is al verwijderd nadat we de turbodruk hebben verhoogd!Steven schreef:Overdrukbegrenzing, trek die stekkertjes van de slang die tussen je turbo en intercooler zit eens eraf? Zitten naast je koelvaatje.
Ws. ist dan over
Gewoon een drukschakelaar die de ontsteking uitschakeld, levert wel dikke vlammen op als je bij 160 in 4 er vol inklaptDanny van Duren schreef:hoe werkt dat dan een gtt heeft geen ecu??
Ik heb hem nog niet echt gehoord eigenlijk,hoor je het hard of zacht...de uitlaat brult erdoorheenSteven schreef:Gewoon een drukschakelaar die de ontsteking uitschakeld, levert wel dikke vlammen op als je bij 160 in 4 er vol inklaptDanny van Duren schreef:hoe werkt dat dan een gtt heeft geen ecu??
Denk gewoon dat de pomp gaar aan het worden is bij cybertje, zoemt ie ook?
zet eens meer foto's hiero? ben wel heel benieuwd hoe dat eruit zietcatrinus schreef:Veren doet de auto nog prima, hij is alleen omlaag gegaan (wat een set andere wielen met banden al niet doet). Stugger is hij niet geworden. Hij veert nog net zoals eerst. Alleen de wielen stonden wat schuiner dan eerst. Maar dat is ook zo verholpen.Riël Notermans schreef:Feitelijk trek je met inveren je wiel nu naar binnen, gezien de stand van de draagarm.catrinus schreef:Eerlijk antwoord? Nee, hij ligt zelfs beter op de weg. Vind hem zo beter rijden dan dat hij 2 cm hoger staat. En iemand die mij een beetje kent weet hoe hard ik door de bochten hoek. Als de wegligging niet goed is dan wil ik er ook niet mee op de weg.Riël Notermans schreef:Maar zeg nu zelf, bij n snelle bocht stuiter je er toch gewoon uit zo?catrinus schreef:Persoonlijk vond ik hem wel wat zwaarder sturen maar kon niet zeggen dat het hinderlijk was.
de oplossing wat bij jou het geval is: je hebt geen veerweg meer
Gokken is not the way to fix itcyberdanny schreef:tsja riel, die dingen heb ik wel al vervangen tijdje terug, en de bougie's zijn speciaal voor als je meer druk rijd. Ik gok dat de brandstofpomp het niet meer red.
De koets was toen zooo slecht dat ik niet eens naar de motor gekeken heb.-jo- schreef:was er dan mis mee ?
De koets was toen zooo slecht dat ik niet eens naar de motor gekeken heb.
Misschien is die de afgelopen twee maanden wel volledig gerestaureerd?