na een waar gevecht met een bout van de draagarm eindelijk de draagarmen onder me clio vandaan getrokken.
mijn plan was de rubbers van de draagarm te vernieuwen met die van powerflex.
nu heb ik daarvoor dus de powerflexen 60-201 gekregen, maar die bussen dingen zijn veel kleiner dan de orginele.
ik kan dus niet de buitenste bus in me arm persen omdat hij gewoon dr doorheen dondert.
ik ging ervan uit dat deze maar voor alle clio,s PH 1 hetzelfde zou zijn.
ik gebruik de draagarmen van een williams.
dus wie kan eens kijken of je voor de williams andere bussen nodig hebt dan voor de 16v. (want die zijn besteld) (heb zelf me dialogsys niet meer draaien helaas)
powerflex op williams past niet
Christian schreef:dennis ze zijn inderdaad anders
16V type nummer C57D
bestel nummer van renault 7700799066
williams type nummer C57M
bestel nummer 7700789477
ik hoop als je er wat mee kan
kan je eens kijken als de nummers overeen komen met een 19 16V ? en de clio RS uit 2000?
-
Waarom heb je trouwens gekozen voor Powerflex draagarmrubbers i.p.v. standaard?
omdat me wegligging ruck is.LotuzClioWilliams schreef:Waarom heb je trouwens gekozen voor Powerflex draagarmrubbers i.p.v. standaard?
t cliotje remt net ff harder dan normaal en trekt ook ff net iets harder weg. dat kan het geheel niet aan.
dus ben bezig om alle ophangrubbers te vervangen.
de powerflexen zijn stugger in materiaal, dus minder speling op de draagarmen, dus op de wielen
-
Okee, laat maar weten hoe ze bevallen als je ze gemonteerd hebt. Wie weet dat ik in de toekomst ze dan ook wel neem.
-
- Moderator
- Car: MB
effe afstoffen hier.
Weet iemand zo wat een setje powerflex voor de willi kost en wat het origineel kost bij renault? en Hoe lang ben je ongeveer zoet om die dingen te vervangen?
Weet iemand zo wat een setje powerflex voor de willi kost en wat het origineel kost bij renault? en Hoe lang ben je ongeveer zoet om die dingen te vervangen?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
hier tom staan de prijzen op
http://www.dutchpowertrading.nl/
http://www.biesheuvel.nl
klik wel williams aan of 19 16v die zijn het zelfde
http://www.dutchpowertrading.nl/
http://www.biesheuvel.nl
klik wel williams aan of 19 16v die zijn het zelfde

-
- Über-Spammer
het set is meen ik 167. moet ze ook nog binnen krijgen. dealer is ongeveer de helft voor zover mijn geheugen reikt. het vervelendste klusje is die rubbers van de torsie vervangen. die draagarmen kun je fijn uitpersen.
succes
succes
-
- Über-Spammer
ik heb er wel een tijdje op moeten wachten. volgens mij moet dat specifiek worden aangemaakt, tenminste zo lijkt het wel. maar zoals de rest het zegt (en ik ook
), alles voor de 19 16v bestellen, anders sturen ze je standaard clio spul.

-
- Über-Spammer
had ik ook al aan de hand. moet volgens mij echt specifiek gemaakt worden.
voor de geinteresseerden. ik kan binnen een week een setje powerflex verzorgen voor de gewone 16v. pm me voor meer info. het set is nieuw, en niet goedkoper dan dpt, alleen je hebt het veel sneller

voor de geinteresseerden. ik kan binnen een week een setje powerflex verzorgen voor de gewone 16v. pm me voor meer info. het set is nieuw, en niet goedkoper dan dpt, alleen je hebt het veel sneller

Neem die aanbeveling maar gewoon ter harte, bij mij hebben we 't toentertijd in eerste instantie niet gedaan. Totdat ik na een weekje rijden de nodige vreemde geluiden hoorde...
Verschil t.o.v. origineel is goed merkbaar overigens.
Verschil t.o.v. origineel is goed merkbaar overigens.
-
- Über-Spammer
dan prik ik ze er ook maar ineens tegenaan