RTC Ringweekend 2007: 19/20 mei: chattopic
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wat ik begreep, moet je boven de 130 aan kunnen tonen dat het ongeluk niet kwam DOORDAT je hard reed..
-
- Contacteer:
hoelaat zijn we `19 mei bij de ring eigenlijk? wel leuk om nog een stukje hanseat te kijken natuurlijk 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Als we om 10 uur bij de Mac weggaan en je rijdt goed door, moet je er om 15 uur kunnen zijn.Paul1916v schreef:hoelaat zijn we `19 mei bij de ring eigenlijk? wel leuk om nog een stukje hanseat te kijken natuurlijk
Steven, Tom:

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
Martijn schreef:Als we om 10 uur bij de Mac weggaan en je rijdt goed door, moet je er om 15 uur kunnen zijn.Paul1916v schreef:hoelaat zijn we `19 mei bij de ring eigenlijk? wel leuk om nog een stukje hanseat te kijken natuurlijk
Steven, Tom:

Hopen dat jenny een beetje kan navigeren dan

-
- Über-Spammer
GT4 is een leuk spel om de baan een beetje te leren kennenEr rijden is prima te doen. Als het druk is heb je wel veel last van inhalers, maar dat is een kwestie van goed in je spiegels kijken en ruimte geven. Maar als je je eigen grenzen kent en daar ruim binnen blijft, is het erg leuk en verslavend. Mocht je het eens gereden hebben in GT4: de werkelijkheid is echt anders. Stap bijvoorbeeld eerst eens bij een wat meer ervaren rijder in.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het is bijna zover.
In het informatietopic heb ik wat informatie over vertrektijden, etc. neergezet.
En voor de late betalers: denk aan mij.

In het informatietopic heb ik wat informatie over vertrektijden, etc. neergezet.

En voor de late betalers: denk aan mij.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Contacteer:
Ik heb er zin in!!!
duimen voor goed weer!

duimen voor goed weer!
-
- Contacteer:
dat zeg ik..flink duimen 

ik heb er ECHT zin in!!!
Jammergenoeg niet met eigen auto, maar goed..is wel beter voor de financien, want als ik circuits rijdt, is er geen kans dat ik rustig aan doe
Jammergenoeg niet met eigen auto, maar goed..is wel beter voor de financien, want als ik circuits rijdt, is er geen kans dat ik rustig aan doe

-
- Contacteer:
T gaat al de goede kant op! blijven duimenMartijn schreef:Zeg dat wel

-
mogen we al ?
heb er zin in , ziet er naar uit dat het wel nattig gaat worden, maar goed, beetje glijden is ook best leuk

heb er zin in , ziet er naar uit dat het wel nattig gaat worden, maar goed, beetje glijden is ook best leuk

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik sluit me er helemaal bij aan. Aan de 5 hoef ik alleen nog maar wat kabels te fatsoeneren, verder kan die zo mee.
Stapel routebeschrijvingen ligt ook klaar. Dat was net nog even zweten: ik had niet opgeschreven in welke plaats de lunchstop is. Met de kaart en Google Maps heb ik het net toch gevonden.
Stapel routebeschrijvingen ligt ook klaar. Dat was net nog even zweten: ik had niet opgeschreven in welke plaats de lunchstop is. Met de kaart en Google Maps heb ik het net toch gevonden.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zoiets. Als de eerste rond 10 uur weggaat, zal die tegen 3 uur daar zijn, afhankelijk van navigatie en lunchpauze. Jullie gaan rechtsreeks? Ik ga eerst bij het hotel langs om de sleutels te halen. Komen jullie dan ook naar de Zufahrt Nordschleife?
-
- Contacteer:
hey martijn!
sorry dat ik niet meer gereageerd heb, ik heb er totaal niet meer aan gedacht dat de tijd zo snel gaat! ik heb de auto nog niet af, ik heb het ontzettend druk gehad met de studie, moest een aantal vakken zelfs herkansen
de vijf is nog steeds geschorst, hij loopt misschien morgen weer, maar volgens mij kom je niet door de apk met een gat in je bodem en een rot stuk vooraan de linkerdorpel...
dus ik ben bang dat ik het niet ga halen om mee te gaan. het liefst zou ik het volgende doen: ik maak morgen het geld naar je over, maar voordat je het bij het hotel daadwerkelijk betaald, wil je dan alsjeblieft je best doen om uit te leggen waarom ik er niet ben. ik baal er namelijk echt hard van, ik kan waarschijnlijk geen auto lenen dit keer... die ik vorige keer mee had ligt namelijk het blok uit voor een vette upgrade, wel vet, maar helaas nog lang niet af!
wil je daarom aub even vragen of je onze kamer dan niet hoeft te betalen??? als het niet lukt heb je me geld om ze te betalen, maar als ze zo aardig zijn om er niet moeilijk over te doen wil je het dan terugstorten? dat zou wel de beste oplossing zijn denk ik!
pm even of je het hier mee eens bent

sorry dat ik niet meer gereageerd heb, ik heb er totaal niet meer aan gedacht dat de tijd zo snel gaat! ik heb de auto nog niet af, ik heb het ontzettend druk gehad met de studie, moest een aantal vakken zelfs herkansen

de vijf is nog steeds geschorst, hij loopt misschien morgen weer, maar volgens mij kom je niet door de apk met een gat in je bodem en een rot stuk vooraan de linkerdorpel...

dus ik ben bang dat ik het niet ga halen om mee te gaan. het liefst zou ik het volgende doen: ik maak morgen het geld naar je over, maar voordat je het bij het hotel daadwerkelijk betaald, wil je dan alsjeblieft je best doen om uit te leggen waarom ik er niet ben. ik baal er namelijk echt hard van, ik kan waarschijnlijk geen auto lenen dit keer... die ik vorige keer mee had ligt namelijk het blok uit voor een vette upgrade, wel vet, maar helaas nog lang niet af!
wil je daarom aub even vragen of je onze kamer dan niet hoeft te betalen??? als het niet lukt heb je me geld om ze te betalen, maar als ze zo aardig zijn om er niet moeilijk over te doen wil je het dan terugstorten? dat zou wel de beste oplossing zijn denk ik!
pm even of je het hier mee eens bent

-
- Contacteer:
hier nog één! 
kijken of we zo de 19 nog even met zn kont op de grond kunnen leggen, dan is ie er helemaal klaar voor!

kijken of we zo de 19 nog even met zn kont op de grond kunnen leggen, dan is ie er helemaal klaar voor!

We houden wel even contact...Martijn schreef:Zoiets. Als de eerste rond 10 uur weggaat, zal die tegen 3 uur daar zijn, afhankelijk van navigatie en lunchpauze. Jullie gaan rechtsreeks? Ik ga eerst bij het hotel langs om de sleutels te halen. Komen jullie dan ook naar de Zufahrt Nordschleife?
Heel misschien staan we er ook wel gewoon sochtends

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hee jongens en meisjes
allemaal heel veel plezier op de ring en hou het heel he

allemaal heel veel plezier op de ring en hou het heel he

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee helaas
moet de werkplaats verder afmaken en een aandrijfas wegbrengen
anders had ik wel ff komen logeren
ging goed de vorige keer

moet de werkplaats verder afmaken en een aandrijfas wegbrengen
anders had ik wel ff komen logeren

ging goed de vorige keer

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zijn die lekkere jongens er weer dan
[img]http://www.extreme-machines.nl/forum/im ... yfight.gif[/img]
[img]http://www.extreme-machines.nl/forum/im ... yfight.gif[/img]
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op do 17 mei 2007 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.