Hoi,
Ik ga vanavond kijken naar een megane 1.6 cabriolet.
Hebben jullie misschien nog wat tips waar ik op moet letten?
Alvast bedankt.
Groetjes Patrick
Aankoop megane cabriolet
-
Kijk ff op het forum van de Meganeclub.
daar staan allerlei aanschaftips vermeld in een apart topic!
daar staan allerlei aanschaftips vermeld in een apart topic!
-
- Moderator
- Car: MB
wil je zeker een megane cabrio? voor je een cabrio koopt ook wat andere merken bekijken/rijden zou ik zeggen. Er zit aardig wat verschil in torsie stijfheid vind ik persoonlijk. Daarnaast goed kijken naar de kap, is hij al eens vervangen? is hij goed droog overal? is het achterruitje netjes en scheurvrij? draaien alle bewegende delen soepel? zijn de rubbers allemaal netjes (geen overtollige geluidsoverlast bij hogere snelheden)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Bedankt voor de reacties. Ik er ondertussen een gekocht!
En ja ik wist zeker dat ik een megane wilde, ik heb hiervoor een megane coupe gehad en dat beviel me goed. maar ik wilde toch een cabrio ik heb er een aantal gezien, waaronder ook echt een paar wrakken....
Het is niet te geloven hoe slecht sommige mensen voor hun auto zorgen, kap nat opbergen enz....
Maar in amsterdam stond er een mooitje, goede kap geen scheurtjes of verkleuringen binnenkant netjes, goede banden, weinig km 117000, full leer met road box in kleur. Motor netjes en de lak zat er ook nog eens goed op
.
En als klap op de vuurpijl heb ik er ook nog eens bijna 2000 minder voor betaald dan ze vroegen
Ik ben er erg blij mee ik heb hem nu bijna 2 maanden en hij bevalt nog steeds prima, alleen jammer dat ze er er al weer tegen aan hebben gezeten, ik heb een mooie schaafplek op de achterkant en geen briefje nee hoor
, maar met goed poetsen en polijsten is dat wel weer weg.
En ja ik wist zeker dat ik een megane wilde, ik heb hiervoor een megane coupe gehad en dat beviel me goed. maar ik wilde toch een cabrio ik heb er een aantal gezien, waaronder ook echt een paar wrakken....
Het is niet te geloven hoe slecht sommige mensen voor hun auto zorgen, kap nat opbergen enz....

Maar in amsterdam stond er een mooitje, goede kap geen scheurtjes of verkleuringen binnenkant netjes, goede banden, weinig km 117000, full leer met road box in kleur. Motor netjes en de lak zat er ook nog eens goed op

En als klap op de vuurpijl heb ik er ook nog eens bijna 2000 minder voor betaald dan ze vroegen

Ik ben er erg blij mee ik heb hem nu bijna 2 maanden en hij bevalt nog steeds prima, alleen jammer dat ze er er al weer tegen aan hebben gezeten, ik heb een mooie schaafplek op de achterkant en geen briefje nee hoor