Aantal algemene vragen... Megane en andere

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Nenad1916v

Hallo,

heb even een paar vragen.

1e. Deze velgen:
[img]http://img466.imageshack.us/img466/7688/velgencd1.jpg[/img]
Is er een bedrijf in NL die deze velgen kan leveren? Misschien een website ofso? Is Speedline zelf een merk of weer een model dat hoort bij OZ of andere merk.

2e.
Vraagje over de Megane. De flexibele buis die van de luchtfilter gaat en voor de koudelucht toevoer zorgt, is dit soort buis ergens universeel verkrijgbaar? Ik bedoel dan niet van dat zilverfolie achtigs maar echt iets in deze buurt?

3. Zit er op een Williams standaard een spaghetti spruitstuk? Of de zelfde als op een 1.8 16v? En zitten er ook in de deuren van Williams standaard speakergaten? Ik zag laatst in een topic gaten in de deuren van een Willie en weet niet of dat standaard is want ik wil er zelf niet in gaat lopen zagen oid.

Alvast bedankt.
Martijn Kool

1. Deze velgen zijn niet meer nieuw te verkrijgen dacht ik. Merk is idd speedline. Prima Sport levert nog wel replica's. ff zoeken op google: prima sport renault. Bedrijf zit wel in de UK. Niels Takken heeft een orgineel setje te koop voor 600 trouwens @ markt.

de rest kan ik je niet mee helpen ;]
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Arjen

Ik heb mijn Prima velgen via Mabo tuning gekocht. Mailadres staat wel op de beginpagina van RTC.
Tom
Moderator
Car: MB

http://www.primaracing.com Nog gewoon nieuw te bestellen in de alluminium versie. De magensium versie (ontwikkeld voor de maxi clio??) is volgens mij niet meer nieuwe te krijgen. De alluminium versie heeft een klein randje aan de buitenrand, de magnesium versie niet als het goed is.

Speakergaten zitten er wel of niet in, maar dit hangt volgens mij af van het feit of de 1e eigenaar een audio pakket ofzo gekocht heeft. Alle DEUREN zijn klaar voor 13cm speakers, de DEURPANELEN echter niet. effe gaatje in maken en klaar is kees. Voor de 13cm speakers zijn er bij reno originele kapjes te koop in dezelfde kleur als je deurpaneel. Met een kleine modificatie (vier gaatje boren) past er ook met gemak 16.5 cm in de deur van een clio
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tom
Moderator

oja, en speedline is idd gewoon een merk. Met name franse auto's staan nogal eens op speedline velgen af-fabriek
Nenad1916v

Okee bedankt voor jullie reacties.. Beetje raar dat er in de deuren wel gaten zitten en in de panelen weer niet mja.
Tom
Moderator

dat is niet raar dat heet slim :D . Autofabrikanten maken dingen het liefst zo goedkoop mogelijk als het kan........
Plaats reactie