heb een clio 1.7 baccara maar hij lekt een beetje bij de krukas keering..
tussen me bak en motor is het moeilijk te vervangen?
had een paar garage`s gebeld die komen gelijk op een bedrag van duizend euro gelijk een vraagje ook..
tijdje terug viel me motor uit bij de stoplicht hoorde gelijk een rattelende geluid. starten moeilijk is 4 keer gebeurt die dag ..
en nog een vraag als ik gas geeft hoor ik een puffelende of ratelende geluid geluid als ik geen gas geeft is het weg .. kan het valse lucht zijn of zijn dat me aandrijf stang lagers
keering krukas
-
- Über-Spammer
als iets rateld tijdens gasgeven kan het een drijfstanglager zijn. even opletten voordat je laat repareren, wellicht overstijgen de kosten de waarde van de auto. dat maakt niet uit als je het ervoor over hebt, maar toch even overwegen. dit heeft trouwens niks met het uitvallen te maken. maak je stappenmotor eens schoon, dat kan het ook zijn.
Als je een gaar drijfstanglager hebt, kan daar wel degelijk de motor door uitvallen. De wrijving loopt dan zo hoog op, dat de motor stationair niet voldoende vermogen levert om dat te overwinnen. Als de motor dan iets afgekoeld is loopt hij wel gewoon.
-
- Über-Spammer
hmm ok, weer wat geleerd.
denk dat je hem uit komt aan het bouwen als dat het geval is.
denk dat je hem uit komt aan het bouwen als dat het geval is.
heeft hij maar 1 keer gedaan op die dag...
denk dat het me bobine kabel was geweest dan kreeg een klap van die kabel..
maar voor de zekerheid wil ik ze wel vernieuwe is dat moeilijk te vernieuwe??
of moet je special gereedschap hebben een moment sleutel ofzo..
denk dat het me bobine kabel was geweest dan kreeg een klap van die kabel..
maar voor de zekerheid wil ik ze wel vernieuwe is dat moeilijk te vernieuwe??
of moet je special gereedschap hebben een moment sleutel ofzo..