RE: tommy222 probleem megane coupé 1.6e

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
tommy222

jullie kennen mijn probleem inmiddels wel nou heb ik dus gedaan wat 1 van jullei zei me accu een half uur eraf gehad prima computer geriset alleen 1 probleem me standaart startonderbreker doet het nu weer maar heb ook al een clifford alarm systeem erin met startonderbreker oftewel heb nu 2 start onderbrekers erop die van me alarm kan ik eraf halen maar die orgineel in me megane coupé1.6e zit niet als ik op het knopje van me sleutel druk gebeurd er niks en me batterij daarvan is vandaag vervangen bij renault.

oftwel ik kan me auto niet meer starten wat kan ik nu doen???

want kan nu niks en als ik me alarm systeem eraf haal van de accu zeg maar kan ik me auto helemaal niet meer starten want dan gebeurt er niks meer

ook heb ik 2 rare kastjes bij me accu hangen zie foto hieronder is dit allemaal van me alarm??

heb het alarm er zelf niet in gezet en waarschijnlijk clifford ook niet dit hebben amateurs gedaan denk ik maarja hoe haal ik het er weer uit wanty kan nu dus niks of heeft iemand een oplossing zodat me auto weer start zeg maar

groetjes tommy
Afbeelding
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

zijn twee relais
maar wat een prutswerk zeg |: |:
draden zitten half bloot
ik zou maar uitkijken voor kortsluiting en dergelijke
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
tommy222

ja dat het pruts werk is was ik al bang voor oke ik heb nu dus wat draden aangesloten van me alarm weer nu kan ik me auto wel starten maar hij springt niet aan hij wil wel starten maar de motor wil niet gaan lopen zeg maar snappen jullie wat ik bedoel??

en hoe zit dat met die sleutel met dat knopje erop hoe kan ik die activeren?? want ja ik kan nu helemaal niks vandaar
tommy222

haal nu me polen er weer een half uur af en zet dan me alarm er helemaal niet meer op eens kijken wat hij dan doet
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Werkt je centrale vergrendeling wel als je het knopje op je sleutel indrukt?

Anders zou het kunnen zijn dat je, nu je computer is gereset, je contactsleutel opnieuw in moet leren.
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
tommy222

nee die doet het niet :P maar dat komt waarschijnlijk omdat me centrale deuren via me andere alarm systeem lopen oftewel ik hbe nu 2 startonderbrekers erop

en sleutel inleren heb ik al geprobeerd maar volgens mij doe ik dat niet goed

hoe gaat dat ook alweer

groeten tom
Robke
Car: Lexus IS250

Als je alarmniet is aangesloten, start hij ook niet.
Dan zijn de startblokkeringen actief. Het alarm onderbreekt de startmotor en de brandstofpomp als het goed is.
Het kan zijn dat een van de startblokkeringen blijft hangen, dus zul je de startblokkeringen even door moeten verbinden om erachter te komen.
tommy222

ja en hoe kan ik die doorverbinden dan heb geen elektrische circiuts enz hier dus weet niet welk draad ik dan door zou moeten verbinden
tommy222

de 2 relays zitten trouwens aangesloten op de 3 stekkers van me alarm systeem die naar me plus lopen als ik het goed heb regelen die 2 relays dat me lampen knipperen op moment dat ik me alarm erop doe en araf haal zover ben ik inmiddels al
Sanderclioll

Heb even wat / omgezet zodat je foto het weer doet :p
tommy222

dankje!!! sander!!

ik heb een schema getekent en alle stekker genummerd ect heb nu allebei de relays los gekoppeld en volgens mij hebben die geen functie want alles blijft het doen zelfs me lampen blijven knipperen maar toch staan de relays in verbinding met me alarm kabels maar al met al me auto start nog steeds niet

maar als er tips zijn je kan me mailen op tboesveld@xs4all.nl of gewoon hier posten ik kijk elk half uur even hierop dus!!

hopen op een wonder dan maar......

groeten tommy
Egon

succes met het zoekwerk
Plaats reactie