ps. welke camera heb je gebruikt? ik gok op een canon 350d of zelfs duurder

Met een mindere camera kan je net zulke mooie plaatjes schieten ligt toch echt aan de fotograaf en zijn vaardigheden!Pascal-X schreef:mooie shoot en prachtige auto!!!
met een wat duurdere gewone camera kom je ook een heel end hoor. Ik doel dan op canon ixus 60 ofzo.Pascal-X schreef:je heb toch wel bijna een spiegelreflex nodig om zo'n foto's te maken![]()
en aangezien de niko d50,d70 niet zo scherp zijn als de collega canon
En welke spiegelreflex camera is echt een aanrader?Robert-Jan schreef:Met een mindere camera kan je net zulke mooie plaatjes schieten ligt toch echt aan de fotograaf en zijn vaardigheden!Pascal-X schreef:mooie shoot en prachtige auto!!!
Ik heb een Kodak Z650 digitale camera en maak er toch nette foto's mee.Pascal-X schreef:je heb toch wel bijna een spiegelreflex nodig om zo'n foto's te maken![]()
Dat is gewoon onzin, waarom zou nikon niet zo scherp zijn? Wil ik wel eens een vergelijk zien. En het gaat er ook om welke lens je hebt.Pascal-X schreef:je heb toch wel bijna een spiegelreflex nodig om zo'n foto's te maken![]()
Ja, had je me pm nog gelezen..?MartijnG schreef:Hee, staat die Clio niet altijd bij de HAN Werktuigbouwkunde gebouw in Arnhem? Daar ben ik vaak zat langs gereden...
hoort die niet in het babe-topic?DennisT schreef:Ff zitten spelen op de sloggi site![]()
[img]http://img111.imageshack.us/img111/1908/cliosloggihz2.png[/img]
Zat te twijfelen ja:PEgon schreef:hoort die niet in het babe-topic?DennisT schreef:Ff zitten spelen op de sloggi site![]()
[img]http://img111.imageshack.us/img111/1908/cliosloggihz2.png[/img]
Foto 1: mooie omgeving
golf is ook niet echt mijn smaak, maar wat er in deze golf ligt: 1.8 rallye blok met vw motorsport drukgroep. 2,0 cupra R schakelbak en een mercedes SLK Eaton CompressorDennis_16v schreef:wat n paupergolf![]()
gelukkig heb jij n heel stuk betere smaak jiggy
jah klopt komt door die upload siteEgon schreef:dat wil wel vooruit denk ik
maar die clio maakt de foto's goed![]()
jammer alleen dat ze wat klein van formaat zijn
kon jij ook niet wetenDennis_16v schreef:best geinig die charade
en die golf wil dan idd wel vooruit, d8 in eerste instantie dat t ging om m standaard GTi