williams revisie/ruil motor

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
leeroy

hey,
ik ben aan het kijken om mijn williams te laten reviseren aangezien ik hem een aantal manden geleden heet heb gereden... |: was op de snelweg behoorlijk aan het vlammen toen het vermogen terug liep en de temp's allemaal omhoog... ben nu toch al bezig met de carosserie en wil het meteen goed doen en de motor ook weer fixen.
ik zoek dus een bedrijf dat de revisie wil doen en ook een beetje een prijs indicatie want ik heb geen flauw idee wat het zal kosten.

dus ik hoopte dat jullie me misschien konden helpen :)
Haas
Car: Megane RS

neem eens contact op met Patrick (op forum PtrGte) die reviseert die dingen meer dan dat hij slaapt geloof ik.. :lol:
Tom
Moderator
Car: MB

informeer ook eens bij Veban in Rijswijk en Mcc sport in Veghel. die hebben beide ook al aardig wat ervaring met de F7.. blokken. Bij het lokale revisie bedrijf kun je ook eens langs gaan
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Jean-Paul-S
Über-Spammer

je williams aan mij verkopen zonder motor............. :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Mocht je Patrick zoeken, dit is zijn profiel...

http://www.renault-tuning.com/profile.p ... ile&u=1645
leeroy

verkopen? :lol: :lol: helaas niet ligt thuis een hele mooie maxi kit te wachten om erop te gaan :D :D heb trouwens contact gehad met patrick en ben aan het kijken hoe en wat dus thx (Y)
setb

achterberg is erg goed
Jean-Paul-S
Über-Spammer

en ook goed kostbaar. heb jij een achterberg erinhangen?

ik heb een 1.8 en 2.0 van hen, super motoren. de 2,0 word momenteel helemaal gereviseerd. zal jullie het laten weten wat het gekost heeft tzt.
setb

nee ik heb geen achterberg er in hangen ....wil wel de chip hebben :)
in me oude 16v had ik wel een achterberg zitten die was zeker toppie

de motor die ik er nu in heb zitten is 60.000km gedaan door de vorige eigenaar en loopt ook top zeker weten

ben nu wel met een andere motor bezig voor de toekomst :D
en daar is veel aan gedaan volgens de specs ....

de kosten bij achterberg zijn rond de 4500 euro voor de williams ...
Laatst gewijzigd door setb op do 12 apr 2007 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Jean-Paul-S
Über-Spammer

vertellll.

de mijne word momenteel ook onder handen genomen:P wat is met je oude blok gebeurd?
setb

zit nog in de auto :) werkt super hoor
maar ik kreeg via via te horen dat iemand nog een blok had liggen voor een williams ...
Jean-Paul-S
Über-Spammer

wat ga je dan laten doen aan die andere motor? heb je nu zo'n blauw geverd blok?
setb

nee het is geen motor met blauw kleppendeksel was het maar waar hahaha
ik ga die oude motor zeker houden want die worden zeldzaam ..
Jean-Paul-S
Über-Spammer

maar het is dan een gewoon blok met achterberg chip? een blauwe achterberg gaat als een kanon :wink: echt genot om mee te rijden. ik rijd er meestal rustig mee, ook met de gedachte op de toekomst :)

maar laten we verder ontopic gaan (Y)
canonballman

Ben ik de enige die niet zo onder de indruk is van Achterberg, als enkele anderen hier?

Wie overtuigt me, met een proefrit, of Dyno-Goes 'uitslagen'
PtrGte
Contacteer:

canonballman schreef:Ben ik de enige die niet zo onder de indruk is van Achterberg, als enkele anderen hier?

Wie overtuigt me, met een proefrit, of Dyno-Goes 'uitslagen'
hier nog 1 :beer:
Jean-Paul-S
Über-Spammer

als je het vergelijkt met standaard is het stukken sneller. maar ik weet niet wat jullie onder heel snel verstaan :)
PtrGte
Contacteer:

J-P-S schreef:als je het vergelijkt met standaard is het stukken sneller. maar ik weet niet wat jullie onder heel snel verstaan :)
tja...een 2 liter bouwen die "stukken sneller dan standaard is" is niet zo heel moelijk, zeker niet als je 4500 euro tot je beschikking hebt...

dat het geld kost is een ding wat zeker is, maar dat Achterberg niet de enige is die het kan, weet ik ook zeker...
Jean-Paul-S
Über-Spammer

tja...een 2 liter bouwen die "stukken sneller dan standaard is" is niet zo heel moelijk, zeker niet als je 4500 euro tot je beschikking hebt...

dat het geld kost is een ding wat zeker is, maar dat Achterberg niet de enige is die het kan, weet ik ook zeker...
klopt ook, hij zal zeker niet de enige zijn. en dat hij veel geld kost weten we allemaal. mijn 2.0 is ooit door hem gebouwd, maar word ergens anders gereviseerd. de inlaatkanalen waren niet supernetjes gemaakt, dus ook zoiets word door een ander nog verder verbeterd.
Plaats reactie