Echt heerlijk en toch beschaafd.. als ie warm is issie op z'n best!!
Gr. jeroen
Die op de werkbank ligt heb ik, idem dito... maar me kat en tussendemper zitten er nog tussen.. maar klinkt zo al super!! hij "dobbert" nog wat na, bij gas los echt heerlijk hahaha.J-P-S schreef:welke bedoel je?
de Devil groep N of die zwarte wat op de werkbank ligt?
die zwarte is gewoon te bestellen bij de Devil importeur, de Groep N is niet leverbaar. er zijn 2 versies, eentje met dik, en eentje met dun sierstuk op het einde. heb jij er nog een kat en middendemper tussenzitten?
Zonder ECU wordt de brandstofpomp niet aangestuurd dus dat klopt welJ-P-S schreef:nou vanavond moet het dan gaan gebeuren, starten!
hopelijk werkt alles naar behoren, en kan ik hem dan meteen verder afbouwen. ik hoorde geen gezoem toen ik hem op contact zette, evenals geen lampjes die gingen branden op het dash. echter de ecu zat er nog niet aan, hopelijk ligt het daaraan? wilde namelijk even kijken of er nergens kortsluiting inzat
Die wat op de werkbank ligt heeft nog een demper ertussen zitten, de groep N heeft dat nagenoeg nietDie op de werkbank ligt heb ik, idem dito... maar me kat en tussendemper zitten er nog tussen.. maar klinkt zo al super!! hij "dobbert" nog wat na, bij gas los echt heerlijk hahaha.
Maar succes met starten.. Altijd spannend he!
Gr. Jeroen
DANKJEErg mooi project dit
klopt, alles deed het meteen toen hij erop zatonder ECU wordt de brandstofpomp niet aangestuurd dus dat klopt wel
heb je dan een middendemper van devil, of gewoon een buis. bij mij zit er een buis van devil. is in elk geval het betere werkNou mooi man!! dat ie 't doet!!
Maar ik was toevallig ff me nieuwe mistlampen aan 't monteren vandaag en had 'm op de brug hangen, en tot mijn grote verbazing heb ik gewoon vanaf de Katalysator naar achter alles van Devil. Echt een blij moment hahaha..
Ook nog ff de stab. stang rubber die aan't einde zit vervangen, vond hem soms wat klapperen, en dacht aan de fusee.. maar gelukkig weer opgelost want we hadden 'm op voorraad liggen.. ideaal!
Gr. jeroen
vanmiddag krijg ik van een kennis een setje slicksHey JP!! Wanneer kan ik me inschrijven voor het test ritje?
Bij mij is 't ook een rechte pieppe haha en van Devil idd....heb je dan een middendemper van devil, of gewoon een buis. bij mij zit er een buis van devil. is in elk geval het betere werk![]()
je bedoelt die rubbers die achterop je subframe zitten? nog nooit gehoord dat die gaan klapperen. leek me eerder een kogel maarja het is gelukkig al opgelost.werk je bij Reno?
Zal ik wel is ff doen... Neem sowieso binnenkort ff de 4 cd's dialogys meeJ-P-S schreef:das wel handig als je bij renault werk danmijn f7r word nu gereviseerd, kan je eens kijken of het juist is dat de oliepomp daarvan meer kost dan van een f7p. ik vond dat namelijk wel vreemd..
je haalt nu wel 2 zaken door elkaar, water en olie. Een oliekoeler is nooit misplaatst, beter voorkomen dan genezen. Je kan laten berekenen welke je nodig hebt. Op de site van MB staat een link naar sandtler, leuk spul daar.J-P-S schreef: maar het is dus overdone om een oliekoeler te plaatsen? in de zomer word hij nogal warm met binnendoor rijden, ondanks nieuwe radiator en vloeistof. olietemp komt bij mij dan op 100 ongeveer. maar als ik ga trappen komt hij op 105-110. zou mooi zijn als ik het wat lager kreeg, vandaar. thermostaat van 70 graden zit er al in trouwens.
klopt ja, ben al lang wakker zal ik maar als excuus aanvoerenKun je zelf toch ook wel bedenken? Zelfde als een koelsysteem.
http://www.sandtler.de/katalogangebote/ ... _index.htmJ-P-S schreef:oh op die manier. bedankt voor de hulp.
ik merkte afgelopen winter al dat het maar heel langzaam ging met de cupmotor en thermostaat van 70 graden. ik neem aan dat ik zo'n oliekoeler inhoud moet uitrekenen?