kan ik mijn 5 laten keuren zonder achterbank....of moet ie compleet zijn bij de APK?
ik wil de bank dumpen namelijk.
APK zonder achterbank, mag dat?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hoeft er niet in te zitten bij de ene van ons is die er al drie jaar uit
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
klopt moet eruit anders kunnen ze moeilijk gaan doendennisvr schreef:gordels ook weghalen, dan is er geen probleem.Dennis VK schreef:kan ik mijn 5 laten keuren zonder achterbank....of moet ie compleet zijn bij de APK?
ik wil de bank dumpen namelijk.
als je idd de gordels er ook uitsloopt zal je zeker geen probleem hebben, bij gtt zijn ze toch nog nie verplicht vanachter. schroef ze eruit dan voorkom je zeker discusie
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik heb binnenkort ook apk, maar heb er geen bijrijders stoel en gordel in zitten...ik neem aan dat dit ook geen probleem is?
-
- Contacteer:
Nope,
heb hem ook een keer laten keuren met maar 1 stoel en gordel
heb hem ook een keer laten keuren met maar 1 stoel en gordel
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
dan moet ik toch maar eens gaan sparen voor nieuwe stoeltjes!! 

volgens mij moeten er dan wel gordels inzitten, onder het mom van: als het erin zit, moet het goed zijn...
-
- Contacteer:
Van wat mijn vertelt is door mijn collega`s. Zolang er geen stoelen / achterbanken in zitten telt het niet voor de APK. De gordels moet je gewoon kunnen laten zitten ze worden dan toch niet gecontroleerd
!
Alleen als je het er later weer bijvoorbeeld in zet de stoelen / achterbank en je wordt aangehouden met een verrotte gordel dan ben je wel de pineut.
Ben het al paar keer voorgekomen iig op me werk in de Renault Garage en nooit problemen gehad
!

Alleen als je het er later weer bijvoorbeeld in zet de stoelen / achterbank en je wordt aangehouden met een verrotte gordel dan ben je wel de pineut.
Ben het al paar keer voorgekomen iig op me werk in de Renault Garage en nooit problemen gehad