die NiederlandenLeon schreef:Ik heb ook wel intresse, maar ik ga dan alleen zaterdag ochtend vroeg weg, slaap daar in de buurt in een hotelen rij zondag weer terug nach der niederlande
[D] RTC Goes Kreuztage 2007 Chattopic
[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Über-Spammer
dat is maar 1 dagdennisvr schreef:Ik ga dat weekend samen met nog een berg RTC-ers naar de French Car show in de UK
veel groter en gaver

dennisvr schreef:Ik ga dat weekend samen met nog een berg RTC-ers naar de French Car show in de UK
veel groter en gaver
Dat veel groter zal wel meevallen. Kreuztage zijn toch een goede 1300 tot 1400 auto's. En (bijna) alleen Renault. Verder is de sfeer bijzonder goed tijdens de Kreuztage, mensen behandelen elkaar en elkaars eigendom met respect, iets wat je hier niet tegenkomt. En niets kan op tegen de geur van de barbecue van de buren welke 24 uur per dag aan staat. En laten we het weer niet vergeten!

Houd er alleen rekening mee dat wanneer je met een groep heengaat, je daar op tijd moet zijn. Anders heb je bijna geen ruimte om bij elkaar te staan met de tenten en de auto's. Wij waren er vorig jaar rond negen uur, en hadden zo'n beetje de laatste fatsoenlijke plek. En deze kregen we pas nadat we iemand anders hadden "weggejaagd".
Een kleine impressie
Laatst gewijzigd door marcel16v op do 5 apr 2007 12:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Huh, smorgens? Dan wordt het dus een hele nacht doorrijden.... 

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
oh bedankt, mn duits is niet echt goedRianne Tinnemans schreef:die NiederlandenLeon schreef:Ik heb ook wel intresse, maar ik ga dan alleen zaterdag ochtend vroeg weg, slaap daar in de buurt in een hotelen rij zondag weer terug nach der niederlande

Heb je dan je 'slaaptent' niet bij de auto staan? M.a.w. is de camping apart?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
marcel16v schreef:dennisvr schreef:Ik ga dat weekend samen met nog een berg RTC-ers naar de French Car show in de UK
veel groter en gaver
Dat veel groter zal wel meevallen. Kreuztage zijn toch een goede 1300 tot 1400 auto's. En (bijna) alleen Renault. Verder is de sfeer bijzonder goed tijdens de Kreuztage, mensen behandelen elkaar en elkaars eigendom met respect, iets wat je hier niet tegenkomt. En niets kan op tegen de geur van de barbecue van de buren welke 24 uur per dag aan staat. En laten we het weer niet vergeten!![]()
The UK's only all french car show brings you a massive variety of standard, performance & modified cars, 0-60 sprint track, a ' 1.7 mile run what you brung' on the National BTCC circuit, over 65+ french car clubs, 80+ traders and over 14,000 true enthusiasts.
Adrian Flux French Car Show is a thrill packed day of entertainment whilst retaining the true motoring enthusiast aspect of the event.
Attractions:-
* Brand new LIVE action arena with various top name display teams including Extreme FMX riders from Broke FMX, Monster Trucks and Backdraft wheelie truck. Three one hour shows - new
* Internationally renowned and prestigious Yozzasport race circuit - new*
* Centrally featured K-tec 0-60 pit lane drag strip*
* 2500+ club cars on display
* The very best in car clubs, over 65 attended FCS 2006
* Trade area in paddock, and pit garage complex - new
* Racing Challenge - 8 driver F1 Simulator to settle some scores! FREE
* Meguiars UKs top 25 French Cars
* The finest of Eurocars from the continent,
* Grandstand and premium viewing from all locations - new
* Indoor cafes and bars as well as tradional burger vans.
* All contained within an area with a maximum walk of approx 100m
* Reddot Racing Rolling Road (extra cost)

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hee mogen we sprinten in engeland???????
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
hup ouwe, ander topic opzoeken, dit gaat over Kreuztage 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
is goed geile fries

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Halen we de 20 auto's ? 
dat zou vet zijn! Dan probeer ik een leuke plek te reserveren, zodat we wel wat ruimte hebben

dat zou vet zijn! Dan probeer ik een leuke plek te reserveren, zodat we wel wat ruimte hebben

Ze doen niet aan reserveren. Of je moet al donderdag aanreizen om tussen de vrachtwagens je plekje te claimen. Wij hebben ook al eens geprobeerd om een plekje te reserveren, maar daar doen ze niet aan.Riël Notermans schreef:Halen we de 20 auto's ?
Nou, als er een hoop mensen van hier meekomen, dan ga ik niet gokken wat te vinden. Sta je dadelijk verspreid, met een paar man is dat te doen. Maar daar mag onze Hendrik dan proberen wat aan te doen
Mijn duits is wat dat betreft best goed 

Tja dat is het nadeel van de bouw. Vaak moet er nog even wat gefixt worden voor de vakantie. Of valt dat bij jullie wel mee?Ronnie schreef:Ghehe, ik heb vrij gevraagd, maar moet nog maar zien of ik het krijg, van de week maar eens achteraan gaan.
5 GT Turbo '88 GT5
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bij ons loopt alles achter
Al voordat het moet beginnen
Als het goed is moeten we ergens begin mei opleveren, maar dat zal wel juni worden.
En die vrijdag is de dag voor de bouwvak, dus heilig volgens mij. Werk jij ook in de bouw?

Als het goed is moeten we ergens begin mei opleveren, maar dat zal wel juni worden.
En die vrijdag is de dag voor de bouwvak, dus heilig volgens mij. Werk jij ook in de bouw?
Nou als van TNM iedereen die naar automaxx mee zou gaan ook mee gaat naar Hemsdorf dan komen sowieso ruudje/bas/danny er nog bij en wie weet wie nog meerRiël Notermans schreef:Halen we de 20 auto's ?

Ik moet alleen even kijken voor die vrijdag aangezien ik dan nog op stage rondhang. (in ieder geval de maandag vrij pakken

Reno-loos
-
- Über-Spammer
Voor degene die nog twijfelen om naar automaxx summer te gaan, bekijk de prijzen dan eens 

je kan ter plekke ook overleggen met de mensen die er al staan of je er met een groep auto's tussen kan gaan staan, maar het is heel simpel; wie heet eerst komt, wie het erst maaltRiël Notermans schreef:Nou, als er een hoop mensen van hier meekomen, dan ga ik niet gokken wat te vinden. Sta je dadelijk verspreid, met een paar man is dat te doen. Maar daar mag onze Hendrik dan proberen wat aan te doenMijn duits is wat dat betreft best goed

Riel probeert even of hij iets kan reserveren, niet geschoten is altijd mis.edwin19 schreef:je kan ter plekke ook overleggen met de mensen die er al staan of je er met een groep auto's tussen kan gaan staan, maar het is heel simpel; wie heet eerst komt, wie het erst maaltRiël Notermans schreef:Nou, als er een hoop mensen van hier meekomen, dan ga ik niet gokken wat te vinden. Sta je dadelijk verspreid, met een paar man is dat te doen. Maar daar mag onze Hendrik dan proberen wat aan te doenMijn duits is wat dat betreft best goed

-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Vet!!, is er nog plek voor wat auto's dan?
uiteraard!
Die staan erbij!
Die staan erbij!
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Ja oke, maar bedoelde als ik nu zin(En dat heb ik opzich wél!) heb, of er dan nog plek is voor mijn 16v'tje? en mij haha