Hier ben ik dan chefkok ook wel chris genoemd. Ik heb sinds 30 maart mijn eerste renault het is een clio uit 2000. Na heel wat omzwerfingen in auto land van opel naar bmw weer naar opel en een toyota naar een seat allemaal snelle bakken is het nu jammer genoeg tijd voor wat anders( seat is helaas uitgebrand). Mijn zwager heefd een clio 1.8 16v die reed gewoon goed dus ik op zoek naar een clio met wienig kilometers en niet te oud gevonden dus in een 1.2 rn met 80000 km op de klok.
Maar goed zoals mijn naam al zegt ik ben van beroep chefkok met als basisopleiding automonteur.
even kennis maken chefkok
Nou kijk, dan weet je wel raad als je auto aan de kook is neem ik aan ? 

Welkom !

Welkom !
-
- Contacteer:
Welkom hier
Renault 19 1.8 16V Cabrio
mooi beroep heb je gekozen,, ik ben bezig met een opleiding tot kok;) al heb je nog een keer een leerling nodig in omgeving haarlemchefkok schreef:Hier ben ik dan chefkok ook wel chris genoemd. Ik heb sinds 30 maart mijn eerste renault het is een clio uit 2000. Na heel wat omzwerfingen in auto land van opel naar bmw weer naar opel en een toyota naar een seat allemaal snelle bakken is het nu jammer genoeg tijd voor wat anders( seat is helaas uitgebrand). Mijn zwager heefd een clio 1.8 16v die reed gewoon goed dus ik op zoek naar een clio met wienig kilometers en niet te oud gevonden dus in een 1.2 rn met 80000 km op de klok.
Maar goed zoals mijn naam al zegt ik ben van beroep chefkok met als basisopleiding automonteur.

ben benieuwd naar je auto

mooi beroep heb je gekozen,, ik ben bezig met een opleiding tot kok;) al heb je nog een keer een leerling nodig in omgeving haarlemchefkok schreef:Hier ben ik dan chefkok ook wel chris genoemd. Ik heb sinds 30 maart mijn eerste renault het is een clio uit 2000. Na heel wat omzwerfingen in auto land van opel naar bmw weer naar opel en een toyota naar een seat allemaal snelle bakken is het nu jammer genoeg tijd voor wat anders( seat is helaas uitgebrand). Mijn zwager heefd een clio 1.8 16v die reed gewoon goed dus ik op zoek naar een clio met wienig kilometers en niet te oud gevonden dus in een 1.2 rn met 80000 km op de klok.

ben benieuwd naar je auto

-
Welkom
kok zal best wel stress beroep zijn ofniet? 

'91 Renault Clio 1.8 16v "Streetfighter Edition" work is still in progress
kijk het betere leven.AnthonyR schreef:Hoef niet , kan wel. Werk zelf ook in restaurant en de kok's werken bij ons tot 10 uur half 11 en daarnaDennis_16v schreef:Welkomkok zal best wel stress beroep zijn ofniet?
Maare een monteur in de keuken