Ben nieuw lid, nadat ik een maandje geleden een Renault 19 RN 1.7 uit '93 heb gekocht, grijs metallic. Is al een oud beestje en goed gebruikt met nu 246.000 op de teller, maar hij loopt en rijd nog heerlijk.
De auto heeft me bij een Bovag goedgekeurde garage 800 euro gekost, inclusief APK tot eind 2007.
Het is niet veel geld, dus het kleine beetje werk dat ik er aan wil doen moet niet teveel kosten. Ik wil andere velgen, want de standaard dichte wieldoppen zijn zo lelijk, en als het kan, een spoiler, in dezelfde kleur.
Daarbovenop (of liever, eronder) zou ik een andere uitlaat willen, puur om er een mooier geluid uit te halen, en als dat helpt voor de performance, ook een ander luchtfilter.
Mijn vraag is dus eigenlijk tweeledig - wie heeft dergelijke onderdelen te koop, en is het financieel interessant om deze dingen nog aan te schaffen voor deze auto?
Zou het liefst een kant en klare Coupé 16v uitvoering kopen maar ben bang dat ik een kat in de zak koop wat betreft slijtage en onderhoud, ze schijnen vaak afgetrapt te zijn.