ACT: Twingo I
296:D
een beetje verlaagd, en moest het niet aanlopen, zou dat best nog wel lekker staan.. wel spijtig dat t onbruikbaar zou zijn om dagelijks rond te rijden..Petertje5 schreef:staat toch wel leuk he..17"![]()
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... inch_3.JPG[/img]
oh, en ze laten uw schijven er petieterig klein uitziet

ja achja die schijven zien de kenners toch wel, maar enigste waar die 17 aanliep was op mijn schokbreker, en de velg die
ik er nu op liggen heeft een diameter van 57.2 cm, en stel nou ik neem een 16" met 40 banden, dan zou ik een diameter
van 55.6 hebben, dus ik denk dat ik maar eens ga kijken of 16" past
ik er nu op liggen heeft een diameter van 57.2 cm, en stel nou ik neem een 16" met 40 banden, dan zou ik een diameter
van 55.6 hebben, dus ik denk dat ik maar eens ga kijken of 16" past

whahahah wat een vent he! dan maar die schroefset halen he:p heb je ook geen grote veerpoot! maar vraag me dan wel af of je kan sturen:D zou ik die wrede audi spaak velgen halen 

Niet met alle auto's

tegen welke prijs als ik vragen mag?Ronnie schreef:Vandaag onze Zwarte Twingo verkocht, gaat snel met zo'n oud type
15 x 1200 euro = 18.000 euro >> Best leuk!!!

da's een pak beter dan wat mijn twingo aantrekt... net een bod van 500 euro gekregen...
de twingo startte trouwens van de eerste keer in de eerste moment na het omdraaien van de sleutel. en dat na 2 a 3 weken stilstand..
een dezer dagen m'n interieur reconstrueren, goed wassen en een te koop bordje plaatsen..
de twingo startte trouwens van de eerste keer in de eerste moment na het omdraaien van de sleutel. en dat na 2 a 3 weken stilstand..
een dezer dagen m'n interieur reconstrueren, goed wassen en een te koop bordje plaatsen..
Mooi manRonnie schreef:1200 euro. Denk dat ik hem wel aan 15 man had kunnen verkopen![]()
Gister binnen een kwartier 10 mails ofzo en vandaag weer 5

Es gauw een auto van de zaak vragen, kleurtje op de motorkap en weg doen da ding

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
stom vraagje... ziet dit er uit alsof het schadelijk kan zijn? lijkt me op zich wel, maar als k dan kijk waar dat op uit komt, dan is dat gewoon aan dezelfde kant van een cilinderbus... meningen van mensen die er iets van weten (niet slecht bedoeld, ios voornamelijk om te tonen dat ik er zelf niks van weet.. toch maar effe deze uitleg erbij om niet onbeleefd over te komen
) zijn enorm welkom 

nou, die komt net uit m'n twingo'tje... (25 minuten werkRiël Notermans schreef:Nou ja dat is een kapotte/beschadigde koppakking
Heb je er nog een verhaal bij of zat ie zo in de zak?
overigens, die pakking is eivormig geworden , dus sowieso een gevalletje weggooien.

weggooien van de pakking ging toch sowieso gebeuren, gezien ze al gebruikt is

Naja, in elk geval vervangen. HIj is best vervormd, dus breng je kop even weg en laat m afpersen, of op zijn minst even op vlakte controleren en eventueel vlakken.
hmm.. dat vlakken en persen, moet dat echt? 
is net een paar maand (+-2000km) geleden geperst en gevlakt geweest.. k weet wel dat ie krom kan trekken enzo, maar zou dat zo erg een gang kunnen gaan? kwestie dat dat toch weer makkelijk 150 euro is om te vlakken...

is net een paar maand (+-2000km) geleden geperst en gevlakt geweest.. k weet wel dat ie krom kan trekken enzo, maar zou dat zo erg een gang kunnen gaan? kwestie dat dat toch weer makkelijk 150 euro is om te vlakken...
hoeveel?
30 tientjes is echt de max!
hmmz.. bij de enige zaak waar k de prijs van weet is het 100 euro om te vlakken, en dan komt er demonteren van de kleppen en nieuwe kleppakkingen bij.. een 120-140 euro in totaal dusRiël Notermans schreef:hoeveel?
een dezer dagen best eens rondkijken naar andere zaken denk ik dan zo

Hoeft echt geen klep uit.TheoV schreef:hmmz.. bij de enige zaak waar k de prijs van weet is het 100 euro om te vlakken, en dan komt er demonteren van de kleppen en nieuwe kleppakkingen bij.. een 120-140 euro in totaal dusRiël Notermans schreef:hoeveel?
een dezer dagen best eens rondkijken naar andere zaken denk ik dan zo
hmmz.. bij de zaak waar ik tot nu toe ging zeiden ze dat dat moest om het ingespannen te krijgen ...
nouja.. valt best wel tegen eigelijk, gezien dat k al 2maal een kop daar heb laten vlakken, en dat toch wel een verdomd noemenswaardig verschil is
nouja.. valt best wel tegen eigelijk, gezien dat k al 2maal een kop daar heb laten vlakken, en dat toch wel een verdomd noemenswaardig verschil is

je hoeft niet bang te zijn dat je die twingo niet terug kan vinden op de parkeerplaats
lekker kleurrijk

lekker kleurrijk

Dialogys geeft verschillende artikelnummers op 

Is er iemand die foto's heeft van het mechanisme van de achterbank? Heb wat troubles bij het in elkaar zetten

hoezo mechanisme? waarvan precies? het kantelmechanisme of de achterbank zelf?
In het midden tussen zitvlak en rugleuning zit een stukje metaal, maar weet niet meer hoe die bevestigd zit.