7000rpm met alleen een nokkenas en chipLuco/Alpine-racer schreef:hoeveel toeren zou een GTE maximaal kunnen draaien met andere zuigers en speciale nokkenas?
Wordt jouw gte onder handen genomen luco ?Luco/Alpine-racer schreef:ach die jongen is niet gek
hij zal wel weten wat die doet
ik reed dat er ook noooit meeLuco/Alpine-racer schreef:ach die jongen is niet gek
nee is iemand bezig met een gte die moet 8000 toeren gaan draaien en tussen de 140 en 150 pk gaan leverenSteven(stk) schreef:Wordt jouw gte onder handen genomen luco ?Luco/Alpine-racer schreef:ach die jongen is niet gek
8000 toeren hoe wil ie dat doen? bij 7000 wat ik een keer gedaan heb werd ik al bang van het geluid van het blok zodat ik dat noooit meer gedaan heb.Luco/Alpine-racer schreef:nee is iemand bezig met een gte die moet 8000 toeren gaan draaien en tussen de 140 en 150 pk gaan leverenSteven(stk) schreef:Wordt jouw gte onder handen genomen luco ?Luco/Alpine-racer schreef:ach die jongen is niet gek
aha ok dus geen kleine aanpassingen,Luco/Alpine-racer schreef:speciale zuigers en nokkenassen
en vast nog meer
ja ik denk ook elke keer dat de racevijf uit elkaar klapt bij 7300 toeren
maar blijft nog steeds heel
ik ga d'r 't spruitstuk van een Volvo 480 op prakken.Danny van Duren schreef:aha ok dus geen kleine aanpassingen,Luco/Alpine-racer schreef:speciale zuigers en nokkenassen
en vast nog meer
ja ik denk ook elke keer dat de racevijf uit elkaar klapt bij 7300 toeren
maar blijft nog steeds heel
achja chip en nokkenas en een anderspruitstuk is ook zat voor in de EBS GTE.
weet iemand nog ergens een spaghettie-spruitstuk ofzoiets of phase1 spruitstuk van een gte te koop?
GTE (Sjoerd) schreef:
ik ga d'r 't spruitstuk van een Volvo 480 op prakken.
vraagje: doet een gte-cup chip al wat, op de standaard nokkenas?
Ad schreef:zijn die niet hetzelfde als van de GTT?
Jawel, renault levert die zeker, maar goed, die van martijn zijn ook interessant natuurlijkSteven(stk) schreef:Ad schreef:zijn die niet hetzelfde als van de GTT?
yup zijn exact dezelfde, ik heb ze met lager en al niet kunnen vinden, of ik heb niet hard genoeg gezocht
http://www.renault-tuning.com/markt/shwad.php?i=3661 , hier worden nog een setje 2ehands aangeboden
GTE (Sjoerd) schreef:alleen nu vraag ik me af of zo'n chippie iets oplevert zonder aangepaste nokkenas
GTE (Sjoerd) schreef:maar??:
GTE (Sjoerd) schreef:alleen nu vraag ik me af of zo'n chippie iets oplevert zonder aangepaste nokkenas
Steven(stk) schreef:GTE (Sjoerd) schreef:maar??:
ja het levert wel iets op, je moet eigenlijk het topic van danny even doorlezen die heeft daar eens wat mee zitten spelen dacht ik
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=
ergens rond pagina 10/11
of op sloop eerste stukje inlaatspruitstuk halen van een volvo stuk handigerGTE (Sjoerd) schreef:nope... uitlaatspruitstuk is iets dikker dan 't inlaatspruitstuk waardoor 't niet past, dus wordt wat slijpwerk om 'm dunner te maken
Hallo
du mußt das SteuerGerat haben, den wasserfühler vorne am Kopf, den Temp fühler im
Luftschlauch und am besten die Einspritzdüsen vom Phase2 , dann läuft der.
Gruß Harry