ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
vandaag de N11 opdraaiend vanaf het industriegebied waar ook kempenaar alphen zit richting Leiden.
Ik de binnenbocht en onze vriend in de ford mondeo in de buitenbocht. Uiteraard trok ik gelijk een behoorlijk gat maar ook toen we eenmaal allebei op het rechte stuk zaten had ik eigenlijk ook niet echt problemen met hem... liep zelfs nog klein beetje op hem uit. Had ook niet echt moeilijkheden verwacht van een ford mondeo maar toen ik hem eenmaal voorbij liet gaan en ik het ST 220 logo'tje zag toch maar even kenteken genoteerd.
Ford Mondeo 3.0 V6 24V ST 220
Voertuigsoort Personenauto
Merk FORD
Handelsbenaming MONDEO; 3.0L 166KW
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2967 cm3
Vermogen 166 KW
Ik de binnenbocht en onze vriend in de ford mondeo in de buitenbocht. Uiteraard trok ik gelijk een behoorlijk gat maar ook toen we eenmaal allebei op het rechte stuk zaten had ik eigenlijk ook niet echt problemen met hem... liep zelfs nog klein beetje op hem uit. Had ook niet echt moeilijkheden verwacht van een ford mondeo maar toen ik hem eenmaal voorbij liet gaan en ik het ST 220 logo'tje zag toch maar even kenteken genoteerd.
Ford Mondeo 3.0 V6 24V ST 220
Voertuigsoort Personenauto
Merk FORD
Handelsbenaming MONDEO; 3.0L 166KW
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2967 cm3
Vermogen 166 KW
Renault 5 GT Turbo '87
-
- Berichten: 1530
- Lid geworden op: di 6 dec 2005 10:40
- Locatie: r`dam
gte vs mondeo tdci
1 en 2e vernselling was ik sneller, daarna zat ie wel erg dicht op mijn bumper
1 en 2e vernselling was ik sneller, daarna zat ie wel erg dicht op mijn bumper

zijn top ligt wel stukken hoger dan die van jouKier schreef:vandaag de N11 opdraaiend vanaf het industriegebied waar ook kempenaar alphen zit richting Leiden.
Ik de binnenbocht en onze vriend in de ford mondeo in de buitenbocht. Uiteraard trok ik gelijk een behoorlijk gat maar ook toen we eenmaal allebei op het rechte stuk zaten had ik eigenlijk ook niet echt problemen met hem... liep zelfs nog klein beetje op hem uit. Had ook niet echt moeilijkheden verwacht van een ford mondeo maar toen ik hem eenmaal voorbij liet gaan en ik het ST 220 logo'tje zag toch maar even kenteken genoteerd.
Ford Mondeo 3.0 V6 24V ST 220
Voertuigsoort Personenauto
Merk FORD
Handelsbenaming MONDEO; 3.0L 166KW
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2967 cm3
Vermogen 166 KW

hehe die kans is redelijk groot jah. Heb ik maar niet uitgeprobeerd ben bij zon 140 van het gas gegaan. mag maar 100 op de N11willow schreef:zijn top ligt wel stukken hoger dan die van jouKier schreef:vandaag de N11 opdraaiend vanaf het industriegebied waar ook kempenaar alphen zit richting Leiden.
Ik de binnenbocht en onze vriend in de ford mondeo in de buitenbocht. Uiteraard trok ik gelijk een behoorlijk gat maar ook toen we eenmaal allebei op het rechte stuk zaten had ik eigenlijk ook niet echt problemen met hem... liep zelfs nog klein beetje op hem uit. Had ook niet echt moeilijkheden verwacht van een ford mondeo maar toen ik hem eenmaal voorbij liet gaan en ik het ST 220 logo'tje zag toch maar even kenteken genoteerd.
Ford Mondeo 3.0 V6 24V ST 220
Voertuigsoort Personenauto
Merk FORD
Handelsbenaming MONDEO; 3.0L 166KW
Kleur(en) Grijs
Brandstof Benzine
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2967 cm3
Vermogen 166 KW

Renault 5 GT Turbo '87
vandaag met mijn 19 tegen een Seat Leon.
Hij zag er wel snel uit met zijn spoilertjes ed, maar weet niet wat voor moter erin lag.
Eerste stukje gelijk op daarna liep ik snel uit.
Flink in de ankers voor de bocht, kerel kwam me toen voorbij stuiven.
Hij zag er wel snel uit met zijn spoilertjes ed, maar weet niet wat voor moter erin lag.
Eerste stukje gelijk op daarna liep ik snel uit.
Flink in de ankers voor de bocht, kerel kwam me toen voorbij stuiven.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Gistermiddag tijdens een heerlijk middagje sturen in de 5 GTT
een paar leuke voitures tegengekomen...
A200 Haarlem -Beverwijk : R5 GTT vs. Mini Cooper S : 80-170
A9 Beverwijk - A-dam : R5 GTT vs. Opel Astra 2.0 16V : 90-175
A5 richting Schiphol : R5 GTT vs. ML400CDi : 70 - 150
daarna was kreeg ie op z'n stuipen. Ik liet 'm afzakken tot 120 en daarna kwam ie mij voorbij geblazen met een snelheid.
... en dat kon/kan ik niet bijbenen...
Tis omdat zo'n 5 GTT na 180 weinig meer doet...
een paar leuke voitures tegengekomen...
A200 Haarlem -Beverwijk : R5 GTT vs. Mini Cooper S : 80-170

A9 Beverwijk - A-dam : R5 GTT vs. Opel Astra 2.0 16V : 90-175

A5 richting Schiphol : R5 GTT vs. ML400CDi : 70 - 150



Tis omdat zo'n 5 GTT na 180 weinig meer doet...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
daihatsu applause xi vs bmw x5 3.0d
best wel soepele auto's, die niesjes...
best wel soepele auto's, die niesjes...
Zaterdagavond verloor je (net aan ) van een zwarte 5 GTTArco schreef:Gistermiddag tijdens een heerlijk middagje sturen in de 5 GTT
een paar leuke voitures tegengekomen...
A200 Haarlem -Beverwijk : R5 GTT vs. Mini Cooper S : 80-170![]()
A9 Beverwijk - A-dam : R5 GTT vs. Opel Astra 2.0 16V : 90-175
A5 richting Schiphol : R5 GTT vs. ML400CDi : 70 - 150daarna was kreeg ie op z'n stuipen. Ik liet 'm afzakken tot 120 en daarna kwam ie mij voorbij geblazen met een snelheid.
... en dat kon/kan ik niet bijbenen...
![]()
Tis omdat zo'n 5 GTT na 180 weinig meer doet...


-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
vanavond waren een saab station 2.0T en een bmw aan het spelen, op een gegeven ging ik mee met de clio 16v en liep zowel nog een beetje op de saab in daarna maar gestopt met accelereren
wat me wel opvalt is dat de temperatuur altijd snel stijgt als je ff lekker toeren gaat maken, dan stijgt ie al snel ruim boven de 100 uit.
wat me wel opvalt is dat de temperatuur altijd snel stijgt als je ff lekker toeren gaat maken, dan stijgt ie al snel ruim boven de 100 uit.
Ja, een 16v loopt wel wat op hoor als je gaat trappen.
Heb vandaag nog een (oudere) BMW 5 serie afgedroogd, geen idee wat voor een motor d'r in lag, maar klonk wel indrukwekkend.
Stond naast hem bij de stoplichten, en z'n maat zat al te kijken naar m'n clio, zo van "die gaat het echt niet redden..."
Maar goed, stoplicht op groen, en de bmw rijder reageerde iets eerder als ik, dus was iets eerder weg, ik trok hem weer aardig vlotjes bij en toen...
Verschakelde ik me (omdat m'n pa die naast me zat, ineens begon te schreeuwen: Jaja gas gas!!!)
Was ik ook niet van em gewend, maar trok daarna die bmw d'r finaal uit!
Kreeg daarna nog een duimpje van de bmw bestuurder

Stond naast hem bij de stoplichten, en z'n maat zat al te kijken naar m'n clio, zo van "die gaat het echt niet redden..."
Maar goed, stoplicht op groen, en de bmw rijder reageerde iets eerder als ik, dus was iets eerder weg, ik trok hem weer aardig vlotjes bij en toen...
Verschakelde ik me (omdat m'n pa die naast me zat, ineens begon te schreeuwen: Jaja gas gas!!!)
Was ik ook niet van em gewend, maar trok daarna die bmw d'r finaal uit!
Kreeg daarna nog een duimpje van de bmw bestuurder


Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
afgelopen maand heleboel 'gesport'
de leukste waren de nek aan nek sprints
ik - ibiza cupra 1-1
ik - del sol VtI 4-0
ik - golf3vr6 1-2
ik - 205/1.9GTI 2-0
ik - golf4V5 1-0
ik - afla 146TI 2-0
altijd wel leuk om achteraf vriendschappelijke
uit te delen
de leukste waren de nek aan nek sprints

ik - ibiza cupra 1-1
ik - del sol VtI 4-0
ik - golf3vr6 1-2
ik - 205/1.9GTI 2-0
ik - golf4V5 1-0
ik - afla 146TI 2-0
altijd wel leuk om achteraf vriendschappelijke

stond vanmiddag ff goed voor paal
audi a3 met petje vs. 19 16v met ikzelf
petje hele tijd heel irritant bumperkleven doet en bij stoplicht gaat ie naast me staan, won wel maar bij volgende rotonde ik remmen om andere auto's nog op de rotonde voor te laten en ja hoor plop motor uit
starten en plop weer uit.. kom ik 'm van de rotonde afduwen, petje in a3 lachen natuurlijk
kap open stekker stationairregelmotortje ernaast [img]http://home.hccnet.nl/bart.vancoenen/Smiley/bonk3.gif[/img]
audi a3 met petje vs. 19 16v met ikzelf
petje hele tijd heel irritant bumperkleven doet en bij stoplicht gaat ie naast me staan, won wel maar bij volgende rotonde ik remmen om andere auto's nog op de rotonde voor te laten en ja hoor plop motor uit


kap open stekker stationairregelmotortje ernaast [img]http://home.hccnet.nl/bart.vancoenen/Smiley/bonk3.gif[/img]

ach boeie je hebt petje ingemaaktXabre schreef:stond vanmiddag ff goed voor paal
audi a3 met petje vs. 19 16v met ikzelf
petje hele tijd heel irritant bumperkleven doet en bij stoplicht gaat ie naast me staan, won wel maar bij volgende rotonde ik remmen om andere auto's nog op de rotonde voor te laten en ja hoor plop motor uitstarten en plop weer uit.. kom ik 'm van de rotonde afduwen, petje in a3 lachen natuurlijk
![]()
kap open stekker stationairregelmotortje ernaast [img]http://home.hccnet.nl/bart.vancoenen/Smiley/bonk3.gif[/img]

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
nee die hebben ruim 170 pktjes geloof ik riel 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
Neem plaats achter het stuur en ervaar de kracht van de motoren, waaronder de 2.0 D-4D-F 126 pk dieselmotor, de sterkere 2.2 D-4D 150 pk dieselmotor en de krachtigste dieselmotor, de 2.2 D-4D D-CAT 177 pk Clean Power. Dan merkt u dat de Avensis is ontworpen voor mensen, en door mensen, die houden van autorijden.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
R5 GTT vs VW golf 3 TDI
golk kon het echt niet bijbenen, kerel keek bij de volgende stoplichten redelijk kwaad, zijn vriendin kon er de humor wel van inzien dat ik nog effe zwaaide 



R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Ik had gister ook een Avensis op mijn bumper hangen op de snelweg, kon hem niet losrijden, bij 200 (shame) was ik alweer bij mijn afslagRiël Notermans schreef:Safrane vs avensis D4d-dcat
Allejezus, die lopen niet misselijk.
Van 120-170 in de 4 bleef ik wel netjes bij, ik naar de 5, maar die avensis bleef gaan

-
- Berichten: 2258
- Lid geworden op: zo 9 feb 2003 12:40
- Car: megane 2
- Locatie: Kloosterzande (zeeland)
clio vs motor (geen idee wat voor 1) 0-1
Had een goeie start maar de motor was helaas toch net iets sneller.
Reed niet echt makkelijk van me weg, maar snel genoeg om de clio
de begrenzer in te jakkeren.
Had een goeie start maar de motor was helaas toch net iets sneller.
Reed niet echt makkelijk van me weg, maar snel genoeg om de clio
de begrenzer in te jakkeren.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Gisteravond op de N201 naast een Peugeot 206 GTI, de gozer durfde niet echt had ik het idee om even te sporten met de RS.., kansloos dus die Peug!
Autoweek database verklaart een hoop, de naam GTI niet waardig naar mijn idee.
Autoweek database verklaart een hoop, de naam GTI niet waardig naar mijn idee.
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
klopt.
kijk eens bij de RC
kijk eens bij de RC