Renault 19 boordcomputer

Post hier al je vragen over de Renault 19
Plaats reactie
henkwillem

even een vraagje ik heb sinds kort een andere 19 txe gekocht en nu heb ik mijn oude nog staan gaat om txe heb nu pcies de zelfde weer gekocht maar in deze zit geen boordcomputer nu zijn de meeste dingen wel over te zetten maar weet iemand of de tellerkast van mijn oude auto ook in mijn nieuwe kan. of moet je hiervoor heel veel dingen veranderen groet henkwillem
Martijn Kool

neem aan dat het beide ph1 of ph2 is? volgens mij is het dan makkelijk te doen, gewoon het hele tellerpaneel omwisselen, de hendel met het knopje en de tankvlotter!
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
henkwillem

kool schreef:neem aan dat het beide ph1 of ph2 is? volgens mij is het dan makkelijk te doen, gewoon het hele tellerpaneel omwisselen, de hendel met het knopje en de tankvlotter!
oke dan tankvlotter is dus wel anders. maar moet te doen wezen denk ik zo. gaat om twee ph1 allebij uit 92 dus eigenlijk precies het zelfde op tellerpaneel na dan.

alvast bedankt voor de info
Xabre
Car: 19 16V

mits je het stekkertje achter het tellerpaneel al hebt liggen is het zo klaar idd
henkwillem

Xabre schreef:mits je het stekkertje achter het tellerpaneel al hebt liggen is het zo klaar idd
ow anders moet ik dus de een kabel gaan trekken van achter naar voor of zie ik dat verkeerd
henkwillem

owkeey heb de tellerbak uit mijn oude renault gebouwd ff snel zo veel werk was het niet maar zit idd nog een andere conector aan zoals in boek ook stond dus nu maar ff hoopen dat die standaard in de andere renault zit maar dat zal wel niet. maar volgens mij is het dus wel heel veel werk als die conector er niet zit of heb ik dit mis. hoor het wel
Xabre
Car: 19 16V

ja als die er niet zit hele dashboard met draadboom overzetten :)

moet ik namelijk ook nog doen :P
henkwillem

Xabre schreef:ja als die er niet zit hele dashboard met draadboom overzetten :)

moet ik namelijk ook nog doen :P
ik heb net een bij mijn andere auto een gedeelte los gehaalt maar bij de kabel naar de ruitenswiser hendel ontbreken ook twee draaden dus ga ik er van uit dat dat stekertje er ook niet achter licht want zonder anstuurings draaden heb je er niks aan. dus ik laat het eerst even zitten denk haal bij die ouwe auto het dasboord er wel uit en dan kan ik het later altijd nog doen.

bedankt voor info
knarF16V
Contacteer:

dat kabeltje zit er bij de een wel in en bij de ander niet daar kan je echt geen touw aan vast knopen, maar als ie er wel in zit terwijl ie niet gebruikt wordt, dan zit ie ergens helemaal achter verstopt, en moet je dus ff zoeken voor je hem te pakken hebt.

Groeten, Frank
CLIO 16V --> 19 16V
henkwillem

knarF16V schreef:dat kabeltje zit er bij de een wel in en bij de ander niet daar kan je echt geen touw aan vast knopen, maar als ie er wel in zit terwijl ie niet gebruikt wordt, dan zit ie ergens helemaal achter verstopt, en moet je dus ff zoeken voor je hem te pakken hebt.

Groeten, Frank
als ik weer weekend heb ff een keer kijken maarja bij mijn sloop renault zit ook een tempratuur sensor bij de accu in deze ook niet dus het is alemaal maar weer de vraag. maargoed hoop dat er een mogelijk heid is want mijn dagteller bij de (nieuwe ander) is ook kapot en wijser schomelt ook al zo iritand maargoed ga er wel een keer naar kijken :smile:
Plaats reactie