Chroom schakelrand met lederen zakje

[img]http://i28.photobucket.com/albums/c222/ ... Afb017.jpg[/img]
Chroom handrem hendel
[img]http://i28.photobucket.com/albums/c222/ ... Afb018.jpg[/img]
(p.s.srry dat de foto's niet van top kwaliteit zijn)

1: je megane ziet er dan net even anders uit. technisch niet slechter, al vind ik het persoonlijk een beetje billig uitzien, die mannen met die in primer gekleurde auto's hebben dat ook allemaal1ste vraagje:
Ik kan voor niet al teveel geld lexus-style achterlichten kopen.....wat zeggen jullie doen of niet doen?
2de vraagje: iemand iedeeen wat ik het beste kan doen om meer uitlaat sound te krijgen, ik heb nu een Remus einddemper en een originele kat, middendemper is al verwijderd. Het moet ook niet te overdreven worden natuurlijk!
tzt wel jah alleen ik wil niet te overdreven skirts erop!baszos schreef:toch een lip besteld![]()
nu wel verplicht voor ook wat sideskirts en achterbump
Heb je wat picture's? Laat maar es kijken!baszos schreef:weet wel een paar skone
Riel....wanneer heb je nog eens tijd? nu heb ik originele luchtfilterbak met k&n inlegkruisje!Riël Notermans schreef:Danny:
G-tech test:
0-100 10,3 sec
200m 11,2 sec
Vind ik erg netjes voor n 1.6 16v tje
Morgen avond tijd?Riël Notermans schreef:Bohja dat ding weer eens afstoffen
J-P-S schreef:en dan meteen in de plamuur laten staan. dan hoor je er echt bij
was de jouwe nu in een keer blauw gespoten of heb jij ook met tjoening primer color rondgereden?SQWilliams schreef:J-P-S schreef:en dan meteen in de plamuur laten staan. dan hoor je er echt bij
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA!!!![]()
![]()
Die rijden hier in het zuiden genoeg rond!!!
Nee is pas de garage uitgekomen nadat hij gespoten was!!!J-P-S schreef:was de jouwe nu in een keer blauw gespoten of heb jij ook met tjoening primer color rondgereden?SQWilliams schreef:J-P-S schreef:en dan meteen in de plamuur laten staan. dan hoor je er echt bij
HAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAA!!!![]()
![]()
Die rijden hier in het zuiden genoeg rond!!!