Hallo,
Ik heb een twingo uit april 1997 en heb pas een trekhaak gemonteerd van een twingo uit 2000.
Nu is het probleem dat mijn bumper niet meer past op de onderste twee bouten...... uitsparing voor trekhaak heb ik al uitgesneden.
kan ik ongestraft ook een achterbumper uit 2000 monteren of roep ik daar mee nog meer problemen op?
Groet,
bart
Ik heb een bagagewagen van het Merk Pinto gekocht en deze wil ik gebruiken voor mijn zomer vakantie kan ik alles in 1 keer meenemen(anders kan ik weer 3!!!!!!! keer rijden om alles te vervoeren.
Als je zoekt op google bij bagagewagen pinto dan staan de specs erbij.
Volgend jaar wordt tie in de kleur van de twingo gespoten.(Zwart)
Trekhaak twingo
Achterbumper past sowieso, maar of het zin heeft met een trekhaak kan ik je niet vertellen...
Een trekhaak heb ik gelukkig niet en heel veel kun je er ook niet mee volgens mij
Een trekhaak heb ik gelukkig niet en heel veel kun je er ook niet mee volgens mij

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
k heb iets gelezen ooit van sleepogen die aan de andere kant zitten bij nieuwere type's, maar dat zou kunnen zijn dat dat enkel op de voorbumper van toepassing is.
maar hoe bedoel je met "niet passen"?
wat zou je trouwens trekken met je twingo? of is het eerder voor een fietsendrager?
maar hoe bedoel je met "niet passen"?
wat zou je trouwens trekken met je twingo? of is het eerder voor een fietsendrager?
Sleepoog heb je volgens mij geen last van...TheoV schreef:k heb iets gelezen ooit van sleepogen die aan de andere kant zitten bij nieuwere type's, maar dat zou kunnen zijn dat dat enkel op de voorbumper van toepassing is.
Maar ik had mn bumper ook aardig verkloot, dus weet het niet zeker

Denk een fietskar met boodschappenwat zou je trouwens trekken met je twingo? of is het eerder voor een fietsendrager?

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
je moet wel een stukje uit de bumper zagen onderaan en als het goed is dan zit de sleep oog aan de andere kand dat was bij mijn twingo ook zo toen moest ze toen af zagen en aan de andere kan terug lasen
maar de bumper moet je gewoon stukje uit zagen en dan houw je als het goed is 1 munt over om de bumper onder vast te maken
maar de bumper moet je gewoon stukje uit zagen en dan houw je als het goed is 1 munt over om de bumper onder vast te maken
Bedankt,schelte schreef:je moet wel een stukje uit de bumper zagen onderaan en als het goed is dan zit de sleep oog aan de andere kand dat was bij mijn twingo ook zo toen moest ze toen af zagen en aan de andere kan terug lasen
Maar ik laat het sleepoog vervallen ik heb nu een trekhaak om te slepen.
-
- Contacteer:
voor de apk maakt dat sleepoog niet uit
Renault 19 1.8 16V Cabrio