Werd wakker geschud door Coulthard...wappieDuupke (Ronald) schreef:Heee, jullie zijn er nog.![]()
Ik denk, die liggen met z'n allen te maffen.

Werd wakker geschud door Coulthard...wappieDuupke (Ronald) schreef:Heee, jullie zijn er nog.![]()
Ik denk, die liggen met z'n allen te maffen.
Al gedaan
Is ie jaloers?Verstappen deelt optimisme Spyker niet
Jos Verstappen deelt het optimisme van Spyker niet voor het komende seizoen. Er moet volgens de Limburger nog heel veel gebeuren wil het team uit de achterhoede komen.
Mis een stukje realisme
Verstappen maakt zich in zijn column in de Telegraaf zorgen over het optimisme dat Spyker-eigenaar Victor Muller uitstraalt. Volgens de ex-Formule 1 coureur is een gezonde dosis positivisme niet slecht, maar hij is bang dat Muller niet inziet hoeveel moeite het gaat kosten om het gat met de teams voor ze te dichten. Ik mis een stukje realisme, schrijft Verstappen.
Kritiek op Albers
Ook Christijan Albers krijgt kritiek van Verstappen. Hij heeft het niet goed gedaan in Melbourne. Hij heeft ook wel wat pech gehad, maar in de uiteindelijk afrekening is hij bij de kwalificatie door zijn teamgenoot Adrian Sutil geklopt en is hij tijdens de race van de baan gevlogen. Verstappen adviseert Albers in Maleisië meteen de boel op te pakken, want hij hoeft geen cadeautjes te verwachten van zijn teamgenoot.
Verstappen stond zelf meer naast de baan in de grindbak dan dat hij aan het racen was...Paul1916v schreef:Is ie jaloers?Verstappen deelt optimisme Spyker niet
Jos Verstappen deelt het optimisme van Spyker niet voor het komende seizoen. Er moet volgens de Limburger nog heel veel gebeuren wil het team uit de achterhoede komen.
Mis een stukje realisme
Verstappen maakt zich in zijn column in de Telegraaf zorgen over het optimisme dat Spyker-eigenaar Victor Muller uitstraalt. Volgens de ex-Formule 1 coureur is een gezonde dosis positivisme niet slecht, maar hij is bang dat Muller niet inziet hoeveel moeite het gaat kosten om het gat met de teams voor ze te dichten. Ik mis een stukje realisme, schrijft Verstappen.
Kritiek op Albers
Ook Christijan Albers krijgt kritiek van Verstappen. Hij heeft het niet goed gedaan in Melbourne. Hij heeft ook wel wat pech gehad, maar in de uiteindelijk afrekening is hij bij de kwalificatie door zijn teamgenoot Adrian Sutil geklopt en is hij tijdens de race van de baan gevlogen. Verstappen adviseert Albers in Maleisië meteen de boel op te pakken, want hij hoeft geen cadeautjes te verwachten van zijn teamgenoot.![]()
uitgerangeerde sukkel is hetRiël Notermans schreef:Nou, ik vind dat verstappen gelijk heeft !
Go Jos!
ahum... ahum...Riël Notermans schreef:Och en de hele meute gaat achter elkaar heen. Die Jos deed t allemaal zo slecht niet, en ik heb nog altijd respect voor m. Bovendien heeft ie toch wel een jaar of 10 in de f1 gereden, als je niks voorstelt blijf je niet hangen. Neerlands bestse coureur, in mijn opinie.
Ander mens, andere coureur, andere tijd.KoenGTT schreef:ahum... ahum...Riël Notermans schreef:Och en de hele meute gaat achter elkaar heen. Die Jos deed t allemaal zo slecht niet, en ik heb nog altijd respect voor m. Bovendien heeft ie toch wel een jaar of 10 in de f1 gereden, als je niks voorstelt blijf je niet hangen. Neerlands bestse coureur, in mijn opinie.![]()
JAN LAMMERS![]()
Waar haal je deze info vandaan luco??Luco/Alpine-racer schreef:ferrari leert het echt niet![]()
hadden ze de eerste wedstrijd een bewegende bodemplaat, mag dus niet, dus nu weer verboden
hebben ze de eerste wedstrijd weer illegaal gewonnen