vind je het gek met zo`n prijs hij zal het best waard zijn maar dan nog is nog al een prijs voor een GTT
ACT: 5 GT Turbo.
-
- Car: GTT
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Om één of andere reden vind ik een circuitfoto niet echt passen bij een auto met die (vraag)prijs..
sowieso niet
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
als je een racer verkoopt.. 

dan wel 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dat is toch die ene die ook bij de bw kwam kijken toen we weggingen?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

waarschijnlijk heeft ie dan het blok dichtgelast
, 3 bar houd geen enkele dichting . Koppakking erdoor ? Effe de slijptol erbij halen 

Mist idd dat stukje harmonica slang, kwaad kan dat niet je motor pakt alleen wat warmere lucht dan normaal.
Wist trouwens niet dat er dikkere stabistangen bestonden voor onder de gtt
R5GTT. Drive it like you stole it
pfff, weet het niet...zou kunnen. Als ik bij Raepers ben kom ik ook steeds dingen tegen waarvan ik het bestaan niet kende. Zelfde verhaal met de 21 europacup onderdelen. De ene zegt dat ze met dezelfde krukas rijden dan de std, de andere beweerd dan weer wat anders. Het is die oude garde, die stilaan uitsterft, die de geheimen kennen.
Ik weet niet hoe het in nederland is maar als ik in belgië bij de dealer binnenstap en vraag een bepaald onderdeel of uitleg (is meestal omgekeerd
) wordt ik bekeken alsof ik de sleutels van de zaak vraag.
Meestal is de bediende achter de bali jonger dan de wagen zelf. Geef de speciale sta-bis het voordeel van de twijfel. Probleem is...waar ga je je rubbers halen als deze moeten vervangen worden? Je kan mssn een onderdeel nummer van die stabis vragen ? Meestal weet je dan ook gelijk met wie je te maken hebt. Ofwel verkoopt ie je gebakken lucht ofwel heb je een kenner aan de foon.
Ik weet niet hoe het in nederland is maar als ik in belgië bij de dealer binnenstap en vraag een bepaald onderdeel of uitleg (is meestal omgekeerd

Meestal is de bediende achter de bali jonger dan de wagen zelf. Geef de speciale sta-bis het voordeel van de twijfel. Probleem is...waar ga je je rubbers halen als deze moeten vervangen worden? Je kan mssn een onderdeel nummer van die stabis vragen ? Meestal weet je dan ook gelijk met wie je te maken hebt. Ofwel verkoopt ie je gebakken lucht ofwel heb je een kenner aan de foon.
Dat is wel een beetje gekend probleem aan het worden, als je idd ergens om wat uitleg vraagd over gtt, zal bij 21t ook wel zo zijn kijken ze je vaak aan of ze water zien branden.
Zal de verkoper zo eens een mailtje sturen of hij een bestel nr of zoiets heeft van die stabistang
Zal de verkoper zo eens een mailtje sturen of hij een bestel nr of zoiets heeft van die stabistang
Haha ja ondertussen zijn ze het nu wel al gewend van me bij de dealer dat ik gelijk het nr op de balie gooi, eerst keken ze nog wel eens vreemd op
.
Maar is idd wel goed dat we zelf een database aanleggen van alle nr's

Maar is idd wel goed dat we zelf een database aanleggen van alle nr's
van de week nog ff bij de dealert in boskoop navraag gedaan voor hitteschildje bij de startmotor.... die lijer was nog te bedonderd om ook maar moeite te doen om het na te kijken of na te vragen 

Renault 5 GT Turbo '87
Heb het al geregeld via Kempgevaar Alphen, die was stukken behulpzamerChris schreef:Als je al bij Kempgevaar moet zijn, bel dan Ed van der Meer, magazijndude te Bodegraven.0172-618300
Heeft zelf GT's gehad, en gesleuteld aan van die hokken op Zandvoort.

Renault 5 GT Turbo '87
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hier nog een nummer
77.04.001.666 steun benzine pomp (grote met rubber) 17,13 euro bruto 10% korting
77.00.676.262 steun benzine pomp (halve maantje) 2,35 euro bruto 10% korting
wordt apart geleverd en zit geen boutje en moertje bij
77.04.001.666 steun benzine pomp (grote met rubber) 17,13 euro bruto 10% korting
77.00.676.262 steun benzine pomp (halve maantje) 2,35 euro bruto 10% korting
wordt apart geleverd en zit geen boutje en moertje bij
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
daar moet je jos hebben, prima kerelKier schreef:Heb het al geregeld via Kempgevaar Alphen, die was stukken behulpzamerChris schreef:Als je al bij Kempgevaar moet zijn, bel dan Ed van der Meer, magazijndude te Bodegraven.0172-618300
Yup die heb ik ook gesproken. Wist gelijk wat ik bedoelde en zou het gaan bestellen. hij hoopte dat het vrijdag binnen zou zijn... alleen nog niets gehoord.Luco/Alpine-racer schreef:daar moet je jos hebben, prima kerelKier schreef:Heb het al geregeld via Kempgevaar Alphen, die was stukken behulpzamerChris schreef:Als je al bij Kempgevaar moet zijn, bel dan Ed van der Meer, magazijndude te Bodegraven.0172-618300
Renault 5 GT Turbo '87
Ik heb hier by mijn dealer geen probleem ben zo ooit wel eens samen aan het zoeken naar onderdeel nummers en ben dan 15 minute bezig .-PAZ- schreef:Mist idd dat stukje harmonica slang, kwaad kan dat niet je motor pakt alleen wat warmere lucht dan normaal.
Ze zien me graag komen en is het geen probleem .
de dikkere stabies achter zijn trouwens van de 5AT die zyn 2mm dikker dan van de 5 gtt.
Voor zou ik ff moeten opzoeken .
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
1200 euro alleen de verf en materialen tegen inkoopprijs op mijn oude werk.
Maar ja, dan heb je ook wel een lekker kleurtje
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 5_0061.JPG[/img]
Lotus Chrome Orange Pearl
Maar ja, dan heb je ook wel een lekker kleurtje
[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... 5_0061.JPG[/img]
Lotus Chrome Orange Pearl

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Alex 

-
- Contacteer:
T wordt tijd om dat ding op een show in de zon te zien!
@Maarten: jij durft... Alex..

@Maarten: jij durft... Alex..

-
- Contacteer:
Waarom zit je nu niet in de schuur om em af te bouwen?