rs remmen op een williams

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
leeroy

hey ik zie af en toe op het forum staan dat rs remmen op een williams passen? zijn dat de remmen van een 2.0 sport? ik wil de remmen een beetje upgraden aangezien het vermogen wat omhoog gaat :D en ik ook wat grotere velgen ga monteren dus vond het ook mooi vandaar, als iemand het weet ik hoor het graag (Y)
-PAZ-
Über-Spammer

Die remmen komen idd van een clio2 RS, schijven. blokken en klauwen kunnen min of meer zo overgezet worden. Het enige wat je nog nodig hebt zijn adaptor platen om alles netjes te laten passn + een kleine aanpassing aan je fusee stuk. Bart V hier op het forum maakt en verkoopt deze adaptorplaten. Stuur hem eens een pm als je nog meer info wilt.
Klauwen kan je wel vinden op de sloop hier of daar en met de schijven kan je natuurlijk alle kanten op, origeneel, gegroefd of geboord enz enz
R5GTT. Drive it like you stole it
leeroy

thx voor de snelle reply (Y) wat kost zon klauw nog ongeveer?
-PAZ-
Über-Spammer

Is moeilijk te zeggen, beste kan je gewoon beetje marktplaats in de gaten houden of hier eens informeren bij een renault sloper. Ik heb mijn RS klauwen bij holtrop (renault sloop) gekocht, enkele maanden geleden voor rond de 100 euro dacht ik
-PAZ-
Über-Spammer

En mocht je nog meer info willen over het monteren van grotere remmen op je auto lees dan dit topic eens door

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... &start=910
leeroy

thx ben er een beetje aan het doorbladeren staan wat leuke dingen bij :D die cupra r set lijkt me wel wat :lol:
Plaats reactie