Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Neu we hebben een paar maanden terug een 'normale' Corolla GTi gesloopt en alle onderdelen leverden meer dan de aanschafprijs op en dus een gratis blok.
Ken je trouwens de starlet KP61? Misschien als zo'n ding nog eens het pad kruist dat we daar een AE86 motor inhangen (die dingen zijn ook rwd).
Netjes gespoten, lichtbeugel op dak met 4 verstralers en 2 zwaailampen, 5 toplampjes, zijkanten dichtgewerkt met extra lampjes en achterop de deur staat:
Marcel B. schreef:das wel lekker, kan je voorlopig ff aanklooien zegmaar
yeps
lekker geen stress voorlopig
Daarom ga je toch ook naar Landal om te ontspannen?
haha nou moet wel gewerkt worden
maar geen stress om weer naar werk te zoeken, gesprekke voeren, slijmen, enz enz enz
en natuurlijk lekkere wijven kijken daar op het park
Uiteraard Jo...., voor de export is Nederland prima..., lekker laag hoor die netto ex. prijzen....
Offerte...., zo'n F1 Team Spirit is wel uniek......, rijden er maar een paar van rond, alleen op persoonlijke bestelling te leveren
Paul1916v schreef:Hoe staat t eigenlijk met jouw AE86 steven? in een hoekje stofvangen? of mee bezig?
Vrijdag maar weer ff het leendiff erin en misschien eens door de apk duwen. Dan verhuist ie ff naar Beverwijk om als vervangend vervoer voor die starslet te dienen.
Ondertussen m'n diff nog maar eens goed onder handen nemen.
Steven schreef:Zucht en over een jaar loopt iedereen ipv zo'n smerig afgezaagd blauw renault-shirt met deze?
Hij is niet eens echt zo lelijk....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Omdat er eigenlijk geen echte vrijdagavond meeting meer is in bodegraven, dacht ik er aan om bv een ZSDB (zondagsleuteldagbabylonienbroek) te gaan organiseren
vrijdagavond kan natuurlijk ook
is daar evt belangstelling voor?
Lopen de aanmeldingen nog een beetje binnen voor de ZSDB?
Steven schreef:Zucht en over een jaar loopt iedereen ipv zo'n smerig afgezaagd blauw renault-shirt met deze?
Hij is niet eens echt zo lelijk....
Neu ok, maar die blauwe Renoshirts zijn onderhand zo afgezaagd, ik vraag me echt af of sommige mensen die dingen niet elke dag aanhebben
Sommige vlgns mij wel....
Wordt tijd dat ze die witte kopen. Kan die blauwe in de was...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"