Effe Voorstellen MC POWER

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
MC POWER

hoi ik ben roy, heb een megane coupe ( monte carlo ) uit '99. Ben 19 jaar, maar heb heeeel lang over da stomme roze papiertje gedaan:S. Ik zit nog op school ( elektrotechniek ) dus heel snel gaat het allemaal niet met mijn auto'tje :P. Alles wat ik overhoud geef k uit aan mijn auto maar wil het graag allemaal zelf doen dus duurt het allemaal nog langer. Heb er nu ander uitlaatje opgezet, spiegels gespoten, achterlichten gespoten, racegaas ingebouwd..en heeeel veel MOETEN maken..flexibele stuk was losgeschoten, gasinstallatie deed nie meer na 3 weken zoeken was ik er8er, zekering kapot, enz enz.. nu loopt hij gelukkig alweer 3 maanden zonder problemen. Nu aant sparen voor 17 inch velgen met 215 banden..Foto's volgen vlug..krijg het namelijk nog nie voor mekaar:S. Succes allemaal met jullie auto..
Mark van Nierop
Contacteer:

Welkom hier enne :foto: doen het altijd goed hier :)
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Jurien

welkom.
en het begin is er al. neem gewoon de tijd het word vanzelf wat
-Ray-
Contacteer:

een monte carlo, wat houdt dat ook alweer in?
Immer wieder die verdammte Holländer
MC POWER

morgen ff 17 inch velgen overkopen van een maat van mij ( als ze passen tenminste ) want deze velgen heb ik wel vort gezien. veel te klein en behoorlijk wat stoeprandschade. Dan ziet ie er al heel wat beter uit.
MC POWER

een monte carlo, wat houdt dat ook alweer in?
Wat dat precies wil zeggen weet ik ook niet ,maar wat ik wel weet is dat dan alles van leer is.
Haas
Car: Megane RS

MC POWER schreef:morgen ff 17 inch velgen overkopen van een maat van mij ( als ze passen tenminste ) want deze velgen heb ik wel vort gezien. veel te klein en behoorlijk wat stoeprandschade. Dan ziet ie er al heel wat beter uit.
ook meteen ff verlagen, anders wordt het tractoreffect alleen maar groter!
MC POWER

ja over verlagen ben ik nog niet helemaal uit, Of ik nu voor en achter doe of alleen voor. Persoonlijk vindt ik alleen voor mooier. En ik ben niet zo rijk :wink: Nadat ik de velgen heb gekocht zal ik daar zeker over na gaan denken en sparen. Weet iemand tovallig wat de maten van die veren zijn om te verlagen 35mm en 60 mm toch? En kan ik dan nog wel 60mm zakken als ik er dalijk 17 inch velgen op heb liggen? bvd
Haas

zoekfunctie ;)

EDIT:
mijn megane, 40 mm voor, niet verlaagd achter:
[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... 010444.jpg[/img]

ziet er niet uit dus :)

[img]http://i15.photobucket.com/albums/a377/ ... ing022.jpg[/img]

veel beter zo :)
MC POWER

Dat ziet er zeker netjes uit :worship: . Wat kost zo'n setje voor voor en achter ongeveer?
Haas

veren zijn ong 100 p/set ex verzendkosten. achter gratis, torsie verstellen ;)

ik heb gewoon de orig dempers gehouden, maar veren laten maken omdat voor een diesel de veren niet verder dan -30 gingen en ik dat te weinig vond. Ze zijn gezet op -45 mm, maar effectief staatie nu op -40 :)
MC POWER

dus als ik voor en achter wil laten zakken ben ik zo'n 200 euro kwijt. En bij mij hoef dan niet de torsie verstelt te worden of begrijp ik dat helemaal verkeerd. Heb er totaal geen verstand van.
Haas

nee, niet helemaal goed... ;)

100 per set bedoel ik mee: 2 veren, voor je voorste twee schokbrekers. De achterkant kun je zo doen, want daar zitten geen schroefveren in, maar je achteras bestaat uit torsiestangen, die kun je zo verstellen en kost dus niets :)

kortom, ruim 100eu, ff iemand erbij trekken die t vaker heeft gedaan en een middagje werk :D
Jeroen
Contacteer:

Voor iemand die niet helemaal thuis is in het verlagen is het verstellen van de torsie niet ff wat je op een uurtje doet.

Laat dit dus lekker door iemand doen die vaker gedaan heeft.
Haas

idd, dat zeg ik: ff iemand erbij trekken die het vaker heeft gedaan (Y)
MC POWER

oke zal ik op het forum wel us gaan zoeken naar iemand in de buurt van Uden die er ervaring mee heeft, want da ziet er heel netjes uit voor maar 100 euro..is tog bijna geen geld :p
MC POWER

vandaag even 17 inch velgen wezen passen. Helaas ist een of andere rare jap afmeting: 114.3 dus dat wordt verder zoeken. Iemand hier toevallig nog mooie 17 inch velgen voor mooie prijs? :p
Plaats reactie