Mijn auto start niet meer ik wet niet hoe het kan maar hij stond 2 weken stil en nu slaat die niet meer aan. De accu is het niet startmotor draaid ook wel benzine pomp hoor ik ook maar starten ho maar. Mischien de bobine stuk gegaan weet niet of dat kan bij het stil staan maar wie weet of als er andere ideeën zijn zijn die natuurlijk altijd welkom. Het gaat hier om een clio 1.4 8V van 1999
b.v.d. Jasper
bobine doormeten?
-
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door J. Reekers op zo 11 mar 2007 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
ik weet niet of je auto voorzien is van een startonderbreker, want die zou het ook nog weleens kunnen zijn. gebeurt volgens mij wel vaker dat deze dienst weigert...
Laatst gewijzigd door Arnoud op zo 11 mar 2007 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Heb de naam verbeterd
Ja had ik ook al gelezen en heb ook gekeken maar startonderbreker lampje gaat wel uit dus verwacht niet dat dat het is. Maar bedankt voor het advies natuurlijk.
Ja had ik ook al gelezen en heb ook gekeken maar startonderbreker lampje gaat wel uit dus verwacht niet dat dat het is. Maar bedankt voor het advies natuurlijk.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
@ Schelte: Zouden we iets aan dit anwoord hebben ?schelte schreef:laat je schoon moeder de vinger er in steken en dan starten gratis meting en nog lol ook

@ J.Reekers: Je zou eens kunnen kijken of er "vonk" aanwezig is, dit is al makkelijk te bepalen door de een bougiekabel los te halen en tegen een massa van het blok te houden en iemand anders even te laten starten. of even een bougie in de dop doen en starten.
Mocht er dan geen vonk zijn dan kun je de aansturing van de dynamo BOBINE controleren door deze door te meten, welke draad waarvoor is weet ik zo uit mijn hoofd niet.
Laatst gewijzigd door Ronald1916V op di 13 mar 2007 18:26, 2 keer totaal gewijzigd.
de dynamo heeft hier nog niets mee van doen 

-
- Contacteer:
Nou heb hier in de omgeving gevraagt waar je zo iets door kunt laten meten maar niemand die het weet of kan
. Weet iemand wel waar het kan in de omgeving Raalte of heeft iemnd zo'n bobine ff te leen om te proberen [img]http://www.minibustaksi.com/rent-a-car/ ... bol-06.jpg[/img] gaat om dit type motor blok 1.4i. Anders moet ik er maar op gokken of toch naar de dealer brengen.

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Dat klopt Riël maar omdat het woord DYNAMO even in mijn hoofd zat zette ik dat er neerRiël Notermans schreef:de dynamo heeft hier nog niets mee van doen

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
die bobine lijkt wel veel op dat ding van mij.
sowieso lijkt dat blok veel op mijn 1.6(e), ff dat stuk kunststof wegdenken..
sowieso lijkt dat blok veel op mijn 1.6(e), ff dat stuk kunststof wegdenken..
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Je kan weestand meten. Maar de bobine is t probleem niet verwacht ik.
-
- Contacteer:
Nog bedankt voor de reactie's maar kan er niet uitkomen. Heb al een nieuwe btp sensor er op gezet wat een grote kans was, maar hij vonkt nog steeds niet dus zal hem morgen maar afslepen naar de renault dealer en dan maar hopen dat het niet te duur word.