Ga fappen man

Luco/Alpine-racer schreef:een vraagje
Omdat er eigenlijk geen echte vrijdagavond meeting meer is in bodegraven, dacht ik er aan om bv een ZSDB (zondagsleuteldagbabylonienbroek) te gaan organiseren
vrijdagavond kan natuurlijk ook![]()
is daar evt belangstelling voor?
er hoeft natuurlijk niet altijd gesleuteld te worden
ouwehoeren en helpen verbouwen mag ook![]()
![]()
![]()
nee gewoon gezellig bij elkaar komen en wat ouwehoeren/sleutelen/zuipen/vreten/enz/enz
fap fapSteven schreef:Wat, weet je nou nognie hoe zo'n ding eruit ziet?
Ga fappen man
Ik ga me best doen Ray!-Ray- schreef:dat zeg jij goed, morgenochtend
dus morgenmiddag ben jij er gewoon
Ja net op tijd....., ik met Sas naar Ter Aar, 16 kleppert opgehaald...rijden we in Boskoop KARRFTGFgggggggggg (ofzow)Chris schreef:Lekker RJ!![]()
Hessel, fijn dat die net op tijd klaar is.
Robert-Jan schreef:[img]*Volvo*[/img]
Hier heb ik afgelopen donderdag mee gereden!
Die zat er gewoon achter Ronald mijn neef heeft zijn bovenarm gebroken en kan zelf niet afkoppelen!Duupke (Ronald) schreef:
Zonder wipkar dan toch zeker??
Maar wel stoer, volgens mij voel je je een hele vent wanneer je zo'n ding onder controle moet zien te houden.
Nou ik ben wel eens meegeweest op sommige stukken zijn die lampen echt handig afdalingen van 14% en totaal geen verlichting langs de weg!-Ray- schreef:dat is voor het geval het donker wordt
Ik had de beste plek dat weet ik wel!Ivo van Achthoven schreef:Zo na afloop even met Haas en RJ naar huis gereden, en Esmeralda ff opgepikt om een happie te gaan eten bij de Griek.....
Toch loopt die Clio III RS ook met 4 man best lekker door......
Ik bedoel van de passagiers!Ivo van Achthoven schreef:![]()
ik denk dat IK de beste plek had....
Luco/Alpine-racer schreef:in een truck![]()
![]()
nee geintje
nou dan duurt het niet lang en je wordt vadsig RJ![]()
![]()
![]()
RJ zat Esmeralda soms op je schoot?...Robert-Jan schreef:Ik had de beste plek dat weet ik wel!Ivo van Achthoven schreef:Zo na afloop even met Haas en RJ naar huis gereden, en Esmeralda ff opgepikt om een happie te gaan eten bij de Griek.....
Toch loopt die Clio III RS ook met 4 man best lekker door......