even voorstellen "audacious"

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
audacious

hallo!

ik ben michel schindhelm, 23 jaar. ben sinds vandaag eigenaar van een witte renault 5 gtt uit '86.
heb de renault na niet lang piekeren toch gekocht van een particulier.
voorheen veel fiat gereden, veel gesleuteld. laatste project van me was het aanpassen van een panda, in zoverre dat die rap is en circuit klaar gemaakt.

echter, een geblazen blok is voor mij nu dan eindelijk de eerste keer. heb me het laatste jaar aardig verdiept in geblazen blokjes, dus moest het er maar eens van komen...... een gtt :worship:

anyway,

hoop dat ik er nog veel plezier van zal hebben (hoewel er nu al gesleuteld moet worden aan het blok wegens koken van de koelvloeistof en olie in de koelvloeistof), heb in ieder geval al gemerkt dat het kleine monster op standaard druk al aardig snel is.

groetjes,

michel schindhelm
ARNO16V
Contacteer:

Hee, heb jij dan toevallig de auto gekocht van 1nsine? Welkom btw! Ook foto's van de auto? :)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
audacious

ken de nicknames nog niet van de mensen hier, maar hij stond te koop in sittard (zuid-limburg). z'n voornaam is manuel, een gozer van een jaar of 25 (schat ik zo), en werkt bij maxwell..... verder weet ik niet veel details van de jongen. verder had ie een 2e blok erbij verkocht, die ik wel nog binnenkort even moet ophalen, moet natuurlijk 1 blok helmaal tip top maken....

oh ja, foto's... uhm ja moet ikzelf nog maken, de advertentie die hij destijds geplaats had is al verwijderd, daar stonden natuurlijk ook foto's op. zal binnenkort wel een paar maken.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Welkom!

Dat moet deze zijn. 8)

[img]http://www.5gt.nl/images/53e7615d7c4769 ... f-2108.jpg[/img]

[img]http://www.5gt.nl/images/1616fafdd41d35 ... 8-2109.jpg[/img]

Leuk ding. Van de week zei hij nog dat ie hem zou houden... :~
Laatst gewijzigd door Chris op do 8 mar 2007 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
audacious

juist (Y)
Egon

Welkom (Y)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

welkom (Y) (Y)

enneeeeeee respect om een panda circuitklaar te maken :lol: :lol:
audacious

Luco/Alpine-racer schreef:welkom (Y) (Y)

enneeeeeee respect om een panda circuitklaar te maken :lol: :lol:
was aanvankelijk niet echt de bedoeling, maar er was niet meer mee te rijden in gewoon stadsverkeer. overgekocht door vriend van me en die wil er dus cupraces e.d. mee gaan rijden.

heb vandaag het koppakkingset besteld, morgen binnen :bang:
thermostaat heb ook meteen al meegenomen. de oude heb ik ff verwijderd uit de renault, na testen in water blijkt deze pas open te gaan als het water kookt (normaal toch rond een graad of 80/90 dacht ik zo).
meteen even 2 slangen gefikst, die waren gescheurd. vandaar het enorme koelvloeistofverlies en roken bij stilstaan (erg l*l*ig bij stoplicht).
vanavond maar even opnieuw afvullen en ontluchten en eens kijken of de boel waterdicht is en of de temperatuur wat stabieler blijft (het regent nu, ergste wat god geschapen heeft 8) )

so far so good..... :p
Laatst gewijzigd door audacious op vr 9 mar 2007 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Dennis_16v

Welkom, nette GTT :D
'91 Renault Clio 1.8 16v "Streetfighter Edition" work is still in progress
Marcus

Welkom @ RTC. :)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

veel plezier met de gtt
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
audacious

temperatuur is stabiel, thermostaat was dus inderdaad kapot. kan ik tenminste weer even vooruit :) nou nog de kop eraf en de rest fiksen.

bedankt voor de reacties! erg sympathieke lui hier :biertjuh:
Tim
Car: E36 M3

Welkom :) Gave 5 gtt!!
RoyH

audacious schreef: meteen even 2 slangen gefikst, die waren gescheurd. vandaar het enorme koelvloeistofverlies en roken bij stilstaan (erg l*l*ig bij stoplicht).
hmm klinkt als wat ik nu heb, idd er lullig als het uitziet alsof de nieuwe paus gekozen is :P
Reno-loos
maartenlientje

welkom!!!! (Y) enne veel plezier opt forum...

gr m en w
audacious

afgelopen zaterdag maar eens wat in laten vallen. wilde de radio inbouwen. nadat ik gezocht had naar een geschikt doorvoergaatje, kwam ik tot de conclusie dat de hele isolatie onder de vloermat zeikesnat was.
na een partijtje schelden en zoeken, niks kunnen vinden. verder alles droog gemaakt en alles erin gelegd. radio en bodemverlichting ingebouwd.

toen dus maar even het forum geraadpleegd, onder het motto "zal zeker niet de enige zijn die dit gebeurd is"...
wat blijkt nu, afvoerkanalen onder de motorkap nabij de accu zaten vol met bladeren en troep. tevens was het plastic kapje gescheurd boven de ventilator....

weer een probleempje opgelost :smoke:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Welkom op de RTC site ........Leuke GT (Y)
Veel sleutel plezier ermee, bijft een GT he :p
audacious

Jochem de Haas schreef:Welkom op de RTC site ........Leuke GT (Y)
Veel sleutel plezier ermee, bijft een GT he :p
blijft inderdaad een gt... zal de pret niet drukken, op dit moment moeten gewoon een aantal problemen opgelost worden door achterstallig onderhoud. komt allemaal wel goed.... :wink:
Willem-Jan
Bestuurslid
Car: Megane RS Grand Tour

Welkom hier en veel succes ermee (Y)
KoenGTT

Welkom en succes! :smoke:
RRemco

Succes ziet er leuk uit hoor >-)
audacious

r5 heeft stabiel gelopen, maar de laatste dagen rit na rit gescheurde koelslangen. wordt de hoogste tijd voor wat samco spul. maandag ga ik ff een compleet setje bestellen. als ik ze heb en ze gaan erin zal ik ff foto's maken. denk dat ik zowiezo de slangen erin zet als het nieuwe blok gereviseerd is. die haal ik morgen op.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Gewoon ff in het algemeen ....................

Ik heb al best wat GT 's gehad maar echt nog nooit een gescheurde slang ..... ja 1 x maar die wat te pakken genomen door de dynamo :p
Plaats reactie