toch maar even lastig zijn

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Plaats reactie
audacious

hey mensen, net nieuw hier. weet niet zeker of het topic hier goed geplaatst is en weet dat het al vaker gevraagd is (heb het helaas niet direct kunnen vinden met de zoek optie).

ik ben dus ook opzoek naar een vraagbaak/werkplaatshandboek van een r5 gtt (1.4 uit '86). liefst digitaal (pdf b.v.).

als iemand mij een link kan geven of een pdf door zou kunnen mailen, erg graag :worship:

moet zeer snel de kop eraf trekken wegens lekke koppakking, hoewel het niet extreem moeilijk is, had ik toch graag wat gegevens zoals b.v. aantrekmoment van de kopbouten etc....

alvast hartelijk dank (hoop dat ik niet te lastig ben)

groetjes
Ad van Haperen
Contacteer:

Steven schreef:Zo daar gaan we weer, kep het werkplaatshandboek eraf gekeilt, die is nu permanent hier op 5GT.nl te vinden.

Bij deze laad ik de Haynes ff op, achteraf gezien had ik beter ff alles kunnen zippen, maarja te laat het staat er nu al :p
klikkerdeklikkerrr
Kweenie offie nu helemaal compleet is, volgens mij missen de laatste 2 hoofdstukken. Misschien dat iemand zich nog eens geroepen voelt om dat nog eens toe te voegen. (en in bezit is van een haynes).

Tevens staat in hetzelfde mapje ook nog een zipje van het cupboek, dit is de versie in TIFF formaat. Kep regelmatig het zipje met JPG's voorbij zien komen, maar das echte rukkwaliteit. Dus bij deze die er ook nog ff bij.
Even uit een ander topic gekopieerd

Ps zulke "simpele kleine" vraagjes kun je beter in een ACT stellen (algemeen chat topic) in dit geval ACT 5 GT Turbo
audacious

super!!! hartelijk dank (Y)
Plaats reactie