spoiler chamade 4 deurs phase 1 phase 2

Post hier al je vragen over de Renault 19
Plaats reactie
serpentoflight

ey weet iemand of er verschil zit in een spoiler voor type chamade phase 1 of phase 2 ik kan nameljik voor goedkoop een spoiler krijgen die van een phase 1 af komt maar ik heb een phase 2

ik wil ook andere velgen onder mijn mooie 19 :D maar al die maten het zegt me niets steek j zoveel enzo wat past wel en wat zowieso niet? ik wil wel 17 inch denk ik en beetje breed...

vriendelijke groet Rens
serpentoflight

weet niemand een antwoord op mijn vragen>?>?
Egon

serpentoflight schreef:ey weet iemand of er verschil zit in een spoiler voor type chamade phase 1 of phase 2 ik kan nameljik voor goedkoop een spoiler krijgen die van een phase 1 af komt maar ik heb een phase 2

ik wil ook andere velgen onder mijn mooie 19 :D maar al die maten het zegt me niets steek j zoveel enzo wat past wel en wat zowieso niet? ik wil wel 17 inch denk ik en beetje breed...

vriendelijke groet Rens
17 inch is wat te veel van het goede denk ik. met 16 inch heb je al een zeer platte band. wat heb je er nu voor banden onder?

kijk hier even: http://www.205gti.com/techtyrecalc.htm
kun je een beetje zien wat mogelijk is

Wat die spoiler betreft ..... geen idee
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

De R19 16V ph.1 en ph.2 spoiler is hetzelfde.

17" velgen passen onder een R19 wel maar lopen wel iets aan bij maximaal insturen en bij ver verlagen ook wel iets op de spatbordranden afhankelijk van de ET waarde.

Hoe hoger de ET Waarde, hoe verder de velgen naar binnen staan. ik heb zelf 17" onder mijn R19 16V ph.1 zitten met een 205/40R17 band met 7 J Breede velg (7 Inch) en ET40 en met zo'n 50mm verlaging voor en achter. en dat loopt aan op de spatbordranden als ik te hard schuin een drempel op rijd.. moet nog aan gewerkt worden dus :p je kunt daarintegen wel gewoon haaks de hoek om zonder aanlopen :beer:
serpentoflight

ik heb de spoiler in middels gekocht :D:D:D en ben bezig hem mooi te spuiten maar gaat helemaal goed komen :D:D
en wat die velgen betreft Thanx peeps

hier mag een slotje op wat mij betreft
greetsss
serpentoflight

maar nu weet ik nog niet welke steek mijn 19 heeft 4 x 100 is dat toch ?? kan iemand dit bevestigen? groeten Rens
Bad Mastard

yup, 4 x 100 is de maat...
Plaats reactie