
[R5 GTT] <> te koop, einde project <>
Ik weet t niet, ze komen allebei uit maastricht, zegt dat niet genoeg?Luco/Alpine-racer schreef:nogal een verschil 6500 of 1250
lijkt me niet dat de auto's vergelijkbaar zijn

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:



dan zijn ze maar 600 waard




is te hopen voor insane dat die een goedeprijs krijgt
maar ja als je hem kwijt moet dan is dat vaak niet zo
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
sucses met de verkoop
en zolang dat je zonder problemen
wegenbelasting en verzekering kan betalen
moet je m nog ff houden
er zal toch wel een keer een echte koper komen
en zolang dat je zonder problemen
wegenbelasting en verzekering kan betalen
moet je m nog ff houden
er zal toch wel een keer een echte koper komen
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
dat ie naar een liefhebber gaat is in ieder geval iets goeds! 
Hopelijk heb je er nog een goede prijs voor gekregen!
nieuwe eigenaar wel gewezen op deze site?


Hopelijk heb je er nog een goede prijs voor gekregen!
nieuwe eigenaar wel gewezen op deze site?


natuurlijk, heb er uiteindelijk 1300 voor gekregen (dus ori prijs minus schokdemper kosten), hij had al flink inkopen gedaan bij biesheuvel zei hij dus dat komt goed, en hij is ooit al lid geweest met het kenteken van zijn oude GT als naam, heb geen idee welk maar hij zou zich weer gaan melden
Das dan toch mooi dat ie wel naar een liefhebber gaat die hem weer verder in orde gaat zetten
. En als hij zich hier meld kan je zelf ook nog een beetje volgen hoe het met je gtt'tje gaat




R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
hoe bedoel je dat koen?KoenGTT schreef: Ik begin eigenlijk nu pas te beseffen wat voor bijzondere wagen een 5gt turbo is.
wat voor auto is nou motorisch met een gt te vergelijken. Het model heel simpel maar toch uniek en ook nog eens bloedsnel. En zo heel veel zijn er niet meer te vinden in NL. Het duurt ff 2 maanden maar het virus heeft keihard toegeslagen denk ik.
Ik ben echt verliefd geworden op die auto! Ik denk vooral ook omdat ik hem aan het restaureren ben.
Ik ben echt verliefd geworden op die auto! Ik denk vooral ook omdat ik hem aan het restaureren ben.
-
- Berichten: 5838
- Lid geworden op: za 2 feb 2002 0:00
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
wacht nog maar een paar maanden en je vervloekt ze
@ Insane
Beter en klote dat je de 5 verkocht heb.
Beter dat je nu wat meer lucht heb en de zorgen er niet meer van
Klote omdat hij nu weg is en je het plezier er niet meer van hebt

@ Insane
Beter en klote dat je de 5 verkocht heb.
Beter dat je nu wat meer lucht heb en de zorgen er niet meer van
Klote omdat hij nu weg is en je het plezier er niet meer van hebt
Jaa.. dat zal wel... ik heb er nog geen meter in gereden! Maar ik vind het nu al een mooie auto. Ik wist niet dat ik zo snel verliefd zou worden op een renault. Terwijl alles bij ons om bmw's draait. Bijna iedereen vondt het raar dat ik geen bmw 02 had gekocht. Maarja nu weer ontopic we lullen wel verder in het ACT gt turbo
@ Koen GTT: wacht maar eens tot je d'r in hebt gereden.... 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
als ik heel eerlijk ben vind ik een GTE beter rijden 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ik niet, je mist toch het "turbo" gevoel 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
mwah vind ik wel meevallen 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:





Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer schreef:als ik heel eerlijk ben vind ik een GTE beter rijden

Eens, een GTE rijdt zekers niet slecht, en is ook een aparte auto. Een gtt is toch gewoon veel sneller.
Maargoed, wat is 'beter' rijden. Het rijdt makkelijker, da's waar.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
gte kan ook snel zijn met wat aanpassingenRiël Notermans schreef:Luco/Alpine-racer schreef:als ik heel eerlijk ben vind ik een GTE beter rijden
![]()
Eens, een GTE rijdt zekers niet slecht, en is ook een aparte auto. Een gtt is toch gewoon veel sneller.
Maargoed, wat is 'beter' rijden. Het rijdt makkelijker, da's waar.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Altijd dat 'met wat aanpassingen'
laten we dan ophouden over de 1001 mogelijheden van de gtt, de gte haalt dit neverniet.

-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
das waar
alleen rijd een gte soepeler vind ik

alleen rijd een gte soepeler vind ik
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
chris is maar net wat je gewend bentChris schreef:Met alle recpect voor de GTE rijders onder ons.. Ik vind zo'n ding echt zoooo saai kwa rijden.....
haas vind zometeen een standaard gtt ook saai rijden

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Precies, we zijn de gtt gewend 

De GTE heeft het net niet, een 16v heeft dat ook een heel klein beetje.
Je maakt toeren toeren en je wacht echt op de explosie, maar er zit gewoon geen echte climax in. Een williams heeft dat weer meer zo ook de GT.
Die zakjapanner van mij heeft dan weer meer climax dan een 16v terwijl een 16v misschien wel sneller zal zijn uiteindelijk.
Je maakt toeren toeren en je wacht echt op de explosie, maar er zit gewoon geen echte climax in. Een williams heeft dat weer meer zo ook de GT.
Die zakjapanner van mij heeft dan weer meer climax dan een 16v terwijl een 16v misschien wel sneller zal zijn uiteindelijk.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja ieder zijn keus
als ik uit de racevijf stap vind ik de gtt ook traag

als ik uit de racevijf stap vind ik de gtt ook traag


Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.