Hoi,
Ik heb de nieuwe clio besteld.
Nu zou ik daar gelijk een goede radio in willen zetten.
Zijn er radio's die gelijk goed overweg kunnen met de stuurbediening en het display?
Ik heb hier op het forum gelezen over interfaces of adapters. Zijn er ook radio's die je zonder zo'n interface kan monteren?
Iemand anders ervaring met een interface op de nieuwe clio? Werlke werkt correct?
Alvast bedankt!
Mark
Autoradio die goed werkt met de stuurbediening.
-
ja zeker is dat verkrijgbaar. Pioneer heeft het zeker, mijn moeder heeft het ook in dr megane I ph2 zitten.
Hier bijvoorbeeld zijn ze verkrijgbaar, ook is daar uit te zoeken welke je dan moet hebben(afhankelijk van welk merk je haalt natuurlijk)
succes ermee!
Hier bijvoorbeeld zijn ze verkrijgbaar, ook is daar uit te zoeken welke je dan moet hebben(afhankelijk van welk merk je haalt natuurlijk)
succes ermee!
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
gewoon ies langsgaan bij de renault zelf, die hebben dat interface adaptertje voor je wel liggen, is wel niet echt geodkopp, maar wel 100% zeker het juiste, je moet wel verifiëren of je radio geschikt is (moet wisselaar aansturing hebben (voor display info) en stuurcontrol aansluiting (blauw aan achterkant zoals koptelefoontje) en dan komt alles in orde
)