Hallo
Mijn massa zit waaraschijnlijk verkeerd (dit is wat ik zelf denk) van mijn achterlichten. Ik zal het uitleggen
Zet ik mijn lampen aan dan
-brand het meest linkse rode licht van het links achterlicht.
-en het midden rode licht van het rechtse achterlicht.
Dit klopt dus niet. De knipperlichten doen het wel gewoon goed.
Hoe kan ik dit verhelpen?
alvast hartelijk bedankt
Gr Luuk
Verkeerd brandende achterlichten.
ik zal voor de duidelijkheid ook een foto plaatsen.
Dit is de linkse, het knipperlicht doet het naar behoren alleen het gewone licht is de verkeerde (moet eigenlijk die ene in het midden zijn)
[img]http://img411.imageshack.us/img411/9368/afbeelding026rl1.th.jpg[/img]
Bij het rechterlicht klopt het knipperlicht ook en het gewone licht ook.
Dit is de linkse, het knipperlicht doet het naar behoren alleen het gewone licht is de verkeerde (moet eigenlijk die ene in het midden zijn)
[img]http://img411.imageshack.us/img411/9368/afbeelding026rl1.th.jpg[/img]
Bij het rechterlicht klopt het knipperlicht ook en het gewone licht ook.
dat maakt me niet uit:P als het er maar 2dezelfde doen, maar dat is bij mijn renault niet geloofk nee
whahaha ja dat heb ik. maar dat klopt dan toch nog niet:p er branden 2 verschillende achterlichten;)
het licht is gemaakt. was idd lampje kapot (A) helemaal langsgekeken denk ik. knipperlichten doen het allebei, normale licht doen het allebei, nu het remlicht nog, je ziet op de foto dat die lamp brand (witte onder het knipperlicht) hij brand dus constant als ik mijn lampen aanzet. dat is niet de bedoeling:p
heb je daar zoán 1 of 2 pits lampje in?
1 pits. Hij staat dus aan als ik de lampen aanzet.
-
- Contacteer:
ik neem aan dat het over een megane 1 hebt
zou maar eens een nieuwe fittig plaat gaan halen
die willen wel meer raar gaan doen
of is er toevallig net een trekhaak onder gezet of een trekhaak bedrading reparatie gedaan?
of is er toevallig net een trekhaak onder gezet of een trekhaak bedrading reparatie gedaan?
hij is van achteren ooit in elkaar gereden en toen is de trekhaak ook gerepareerd ja, heeft dat ermee te maken dan?
vaak is het op te lossen door de contacten te verbuigenSven 5 A T (VLIEGTEUG) schreef:ik neem aan dat het over een megane 1 hebt
omdat ze dan geen goed contact meer maken
echt vervangen moet je pas doen wanneer het of te geoxideerd is of er zelfs met verbuigen niets meer te redden valt