Ik heb een twingo met een schuifdakje uit 1996.
En mijn dak lekt, als ik op een heuveltje sta of fors rem.
Nou moet ik denk de geleide rails van mijn dakje schoonmaken en misschien is het daarmee verholpen. Maar ik het idee dat het niet door de geleide rails lekt. Maar via de dakrubbers. (deze rubbers zitten op elke twingo in het dak)
Als het lekt zijn mijn voorstoelen nat (aan het voorste gedeelte van de stoel) en achter bij de achterbak, waar mijn originele speakersbakken zitten.
Heeft iemand een idee??
tnx suuzz
dak lekt en ruitenwisser maakt lawaai
dat komt omdat de dakjes niet goed worden onderhouden dan droog de rubers uit
ik spuit de rubers altijd in met syliconesprai help goed en daar doe ik de heele dak mee en dat is er voor gemaakt maar ik denk dat je rubers vervangen moet worden rubers kopen bij de renault garage of andere dak 2dehands 150 euro
ik spuit de rubers altijd in met syliconesprai help goed en daar doe ik de heele dak mee en dat is er voor gemaakt maar ik denk dat je rubers vervangen moet worden rubers kopen bij de renault garage of andere dak 2dehands 150 euro
Mijn ruitenwisserblad (voor) heb ik een jaar geleden vervangen
Maar nu maakt mijn ruitenwisser veel herrie met wissen.
Ligt dit nu aan de arm of het motortje??
Kan je dat zelf vervangen?
Heeft iemand enig idee hoeveel dat bij de garage zou gaan kosten?
tnx!!
Nou ik ga me rubbers maar goed insmeren met siliconen. Tja dat heb je met een tweedehands (niet goed onderhouden) twingo...
Maar nu maakt mijn ruitenwisser veel herrie met wissen.
Ligt dit nu aan de arm of het motortje??
Kan je dat zelf vervangen?
Heeft iemand enig idee hoeveel dat bij de garage zou gaan kosten?
tnx!!
Nou ik ga me rubbers maar goed insmeren met siliconen. Tja dat heb je met een tweedehands (niet goed onderhouden) twingo...
hoi ik heb een twingo clubje en help veel mensen met hun twingo je kund je aanmelden op mijn adres scheltehofman@hotmail.com
daar zijn wij elke dag op te berijken en helpen alkaar met de auto
en als er iets is is er gelijk iemand om je te helpen
dat ding dat je nu stuk hebt kan je zelf heel goed maken en is niet zo duur denk 20 euro ofzo op de sloop en die zettten m er ook wel vooe je er op
daar zijn wij elke dag op te berijken en helpen alkaar met de auto
en als er iets is is er gelijk iemand om je te helpen
dat ding dat je nu stuk hebt kan je zelf heel goed maken en is niet zo duur denk 20 euro ofzo op de sloop en die zettten m er ook wel vooe je er op
Nou de uitslag is:
Het motortje is oud en zou een keer moeten worden vervangen. Maar nu nog niet, hij kan nog wel mee...
Het motortje en arm zijn gesmeerd en de ruitenwisser maakt geen lawaai meer...
tnx iedereen voor hun reactie!!
Het motortje is oud en zou een keer moeten worden vervangen. Maar nu nog niet, hij kan nog wel mee...
Het motortje en arm zijn gesmeerd en de ruitenwisser maakt geen lawaai meer...
tnx iedereen voor hun reactie!!