tv in de auto
Ja, heb je nodig. tenzij je een groot laptopscherm ofzo gebruikt.
Maar een lcd tv is nogal een stroomvreter. Zal een zware omvormer voor nodig zijn.
Maar een lcd tv is nogal een stroomvreter. Zal een zware omvormer voor nodig zijn.
-
- Contacteer:
Je moet een extreem goede accu als basis nemen, dan neem je dikke kaels die je naar een omvormer laat gaan, wat voor omvormer dit moet zijn moet je bekijken na gelang de TV.
Bij deze TV moet je kijken naar de stroomopname en die moet de omvormer kunnen leveren.
Ps ik heb al veel gelezen over je twingo maar nog nooit iets van een fototje gezien kun je die niet eens online zetten? (als het niet lukt mag je hem mij ook mailen dan zet ik hem wel online)
Bij deze TV moet je kijken naar de stroomopname en die moet de omvormer kunnen leveren.
Ps ik heb al veel gelezen over je twingo maar nog nooit iets van een fototje gezien kun je die niet eens online zetten? (als het niet lukt mag je hem mij ook mailen dan zet ik hem wel online)
-
Maar hoe groot moet het zijn ?
Je hebt ook 15" lcd schermen op 12v..
Je hebt ook 15" lcd schermen op 12v..
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
-
- Contacteer:
schelte schreef: ja 50 cm lcd in een twingo
-
waarschijnlijk heb je aan een rij lichte omvormer genopeg, je tv zal net 'n 150 watt zijn. Verder is minimaal een zwaardere accu nodig, tenzij je altijd de motor wilt laten lopen
wegens opruimwerkzaamheden tot morgen gelocked. 
EDIT:
goed, weer geopend.
Er wordt hier normaal gereageerd op gestelde vragen aub! Opmerking over het grammaticale deel, worden onherroepelijk verwijderd. De reden hiervoor heeft Schelte zelf al eens aangegeven. Wanneer je daarin geinteresseerd bent, zoek je dat maar na..

EDIT:
goed, weer geopend.
Er wordt hier normaal gereageerd op gestelde vragen aub! Opmerking over het grammaticale deel, worden onherroepelijk verwijderd. De reden hiervoor heeft Schelte zelf al eens aangegeven. Wanneer je daarin geinteresseerd bent, zoek je dat maar na..
-
- Contacteer:
Waar wil je dat scherm gaan plaatsen?
Echt in de auto zelf, of aan de kofferklep hangen bijv ?
Echt in de auto zelf, of aan de kofferklep hangen bijv ?
Je kan in duitsland voor elke rijdbare auto een 5dagenkenteken aanvragen voor zulk soort shows trouwens
Ook i seen speciaal kenteken mogelijk voor de auto waar je hem echt alleen maar daarvoor mag gebruiken.

-
- Moderator
- Car: MB
Is het niet slimmer om dan toch voor een externe voeding als het een show betreft. Die accu's heb je zo leeg en een lopende motor is ook niet alles. Zeker niet in een overdekte ruimte
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
het is afgelast de duitse waar ik het mee samen deed heeft het stop gezet
en nu gaad het niet meer door eikel wil aleen verder
en nu ?????
stort ik me op mijn eige twingo die over 1 week hier moet zijn en verdergaan aan iets nieuws voor een andere show meschien
en nu gaad het niet meer door eikel wil aleen verder
en nu ?????
stort ik me op mijn eige twingo die over 1 week hier moet zijn en verdergaan aan iets nieuws voor een andere show meschien