op zondag? schande hahaSander de Bruin schreef:Hoe zin ik er ook in heb...
Ik ben er niet bij...
Mijn vriendin komt die dag bij me intrekken, dus genoeg te doen...
gewoon zaterdag regelen en dan als viering meedoen

op zondag? schande hahaSander de Bruin schreef:Hoe zin ik er ook in heb...
Ik ben er niet bij...
Mijn vriendin komt die dag bij me intrekken, dus genoeg te doen...
Is dat raar dan ?Tom schreef:Sander de Bruin schreef:Hoe zin ik er ook in heb...
Ik ben er niet bij...
Mijn vriendin komt die dag bij me trekken, dus genoeg te doen...![]()
duurt dat de hele dag
Haha...Jochem de Haas schreef:Ik neem aan dat je schuur zo vol staat ...................ben je ook zo klaar![]()
![]()
![]()
en kan je mee rijden .....
Weet je wat neem der mee kan ze meteen aan ons wennen
ja maar paalzitten moet ze nog even mee oefenenWouterW schreef:Hoezo? Ze kon toch al paaldansen?Luco/Alpine-racer schreef:van de week wordt de surprise getest
ne hoor wat jij wilWouterW schreef:![]()
Je mag dus maar 1 x?
Luco/Alpine-racer schreef:ne hoor wat jij wil ze is betaald
Aangezien jij dr al hebt getest hoef ik niet meer.Luco/Alpine-racer schreef:van de week wordt de surprise getest
WouterW schreef:Luco/Alpine-racer schreef:ne hoor wat jij wil ze is betaaldAangezien jij dr al hebt getest hoef ik niet meer.Luco/Alpine-racer schreef:van de week wordt de surprise getest
Ik zag in de opkomstlijst dat Jochem nog alleen staat. Heb 'm net ff PM gestuurd. Maybe dat ik dan met hem meerijd en navigeer.Luco/Alpine-racer schreef:alleen is ook goed te doen
ze kan ook paalzitten![]()
erik zoekt nog een coureur
Afvallen? Neej hoor.Luco/Alpine-racer schreef:zo de bekers zijn binnen
was weer wat duurder dan vorig jaar![]()
![]()
misschien volgend jaar een kleine inschrijfbijdrage van 5 euro, of gaan er dan mensen afvallen?
ow ja en niet op de aangegeven tijd starten betekent strafpuntenLuco/Alpine-racer schreef:hierbij het startschema voor de toertocht
http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... s_2007.xls
Wow dan is Mike heel vervelend. die heb ik toch zo ingehaald.....Luco/Alpine-racer schreef:ja te vroeg of te laat is strafpunten
ja dat heb je he vervelend doen tegen mij is vroeg starten![]()
![]()