Om effe terug te komen op 'les catacombe des Renault' (de fameuze kelder) en die grijze 21... Onlangs lekte uit dat die grijze (superproductie) eventueel weg mocht voor de zachte prijs van
1.000.000

das voor niks-jo- schreef:die clio is zaterdag verkocht, normaliter ging steve die kopen (jongen met de witte 21T) maar de eigenaar verwittigde dat ie reeds verkocht was, vandaar ie de blauwe in nieuwegein heeft gekocht.
Om effe terug te komen op 'les catacombe des Renault' (de fameuze kelder) en die grijze 21... Onlangs lekte uit dat die grijze (superproductie) eventueel weg mocht voor de zachte prijs van
1.000.000
nou ze hebben gbeld hoorLuco/Alpine-racer schreef:nou kpn verhaal gaat nog wel ff duren hoor
wat een stelletje onvakkundige knoeiers werken er daar
vorige week bellen ze eindelijk ee een keer terug nadat ik elke week al bel hoe het ermee is
nou meneer uw adsl moet weer werken
ow fijn, maar wat is mijn wachtwoord enzo, want ja nieuwe adsl is nieuw wachtwoord enzo
euhhhhhhhhh dat weet ik niet moet u vanavond als u thuis bent even de helpdesk bellen en het komt goed
ow dank u mevrouw zal ik vanavond gelijk doen
bedankt in ieder geval voor u telefoontje mevrouw van de kpn![]()
dus thuis proberen
helemaal niks
helpdesk bellen
voor de 23e keer het verhaal uitgelegd
ja meneer hornsveld er is helmaal geen adsl aangevraagd op uw nieuwe adres
blijken die stomme achterlijke idioten adsl op het oude adres te hebben aangevraagd![]()
![]()
![]()
![]()
daar wonen we niet meer
dus nog steeds niks
van de week eindelijk een monteur gweest omdat de lijn elke keer wegviel
ja ligt aan uw toestel meneer werd er elke keer gezegd
wat blijkt nu
gewoon de nt 1 kast van de kpn verrot![]()
![]()
![]()
![]()
maar u vanaf november gezeik en elke keer geen internet of telefoon
maar wel gewoon het lef hebben om monteurskosten in rekening te brengen
en ook gewoon adsl afschrijven terwijl we helemaal geen adsl hebben![]()
![]()
![]()
![]()
als ik vandaag geen belletje terugkrijg en er geen afspraken worden gemaakt over restitutie ( rekeningen meer dan 1000 euro bij elkaar) dan denk ik dat ik morgen maar eens wat consumentenprogrammas ga bellen en mailen![]()
de kpn sluit u aan![]()
die slogan kunnen ze beter veranderen
u betaald en de kpn knoeit wat aan
''Nog Harder'''!!Duupke (Ronald) schreef:@ RJ: We gaan!!!! Moet nog wel ff "Meissie, meissie" oefenen.
Als je niet van gepruts houdt, dan wacht nog maar ff met IPBLuco/Alpine-racer schreef:en als het goed is heb ik vanavond weer adslLuco/Alpine-racer schreef:nou kpn verhaal gaat nog wel ff duren hoor
wat een stelletje onvakkundige knoeiers werken er daar
dan even laten rusten en overstappen naar ipb
ook die extra kosten worden vergoed
dinsdag gaan we dat bespreken
ik ben benieuwd
Ik vind het wel wat.-PAZ- schreef:Vind je dat wat??, ik vind het niet echt super. Hoe niet echt van een dikke reet![]()
![]()
Ik kon hem niet bijhouden met Trafic 100pk-PAZ- schreef:Kweet niet hoe de neus eruit ziet??, maar de achterkant vind ik nou niet echt super.