ik zoek nog een paar minukule deeltes voor mijn 19 cabriolet en heb hier half nederland al voor afgezocht waar kan ik complete bijvoorbeeld een verlengstukje of een hele deur bekleding bijrijderskant en raamlikker vinden, of een paarse reflectorplaat van de achter klep??
wat ik zoek is een tip anders had ik er een advertentie van gemaakt.
Alvast bedankt voor de tips!!
Renault 19 cabriolet onderdelen........
-
renault dealer?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Ik ben zelf ook in het bezit van een phase 1 cabrio en zoek ook onderdelen. Er is inderdaad weinig te krijgen / vinden. Ik wilde mijn raamrubbers vernieuwen, niets spannend maar ik schrok me rot bij de dealer. Ik geloof het ook gewoon niet, misschien dat iemand het kan nakijken. Het buitenste raamrubber aan de voorzijde kost 18, dat valt mee, maar het binnenste rubber (bijna dezelfde) kost 178. Dat gaat er bij mij dus niet in he, iemand ervaring. Achter hetzelfde verhaal, zou bijna denken aan een tikfout in de computer van onze lokale dealer.
Graag een reactie!
Graag een reactie!
-
Zoals op andere sites al vermeld zijn dat toch echt de prijzen die ze durfen te vragen voor die rubbers, goedkoper worden ze hier echt niet !
Ssangyong Rexton : [img]http://images.spritmonitor.de/313612.png[/img]
ey meneer crucq, toevallig broertje van Tim? 

-
robert , ik bel je van de week even hierover
-
Ik weet nog een cabrio op de sloop te staan.
Wil wel even voor je kijken?
PM me even met wat je wil hebben.
mvg remco
Wil wel even voor je kijken?
PM me even met wat je wil hebben.
mvg remco
Bedankt voor de reacties,
Ben inderdaad de broer van Tim Crucq, en jij bent?
Waar is die sloop waar nog een cabrio staat? Ik ben op zoek naar een set MOOIE deurpanelen, aangezien die van mij smerig zijn. Zit ook nog te denken om ze opnieuw te bekleden met skai.
Ja, en die rubbers geloof ik nog steeds niet. De ene 18 en de andere (bijna dezelfde) het tienvoudige
Maar ja, een hobby kost geld.
Ben inderdaad de broer van Tim Crucq, en jij bent?
Waar is die sloop waar nog een cabrio staat? Ik ben op zoek naar een set MOOIE deurpanelen, aangezien die van mij smerig zijn. Zit ook nog te denken om ze opnieuw te bekleden met skai.
Ja, en die rubbers geloof ik nog steeds niet. De ene 18 en de andere (bijna dezelfde) het tienvoudige

Maar ja, een hobby kost geld.
tsja, leer mij renault kennen, er is zoveel onlogisch aan die prijzen van ze! 
Tim heeft hier een half jaar tegenover me gezeten tijdens zijn afstuderen en zoals ik m net hoorde, nog ff wat langer maar dan in dienstverband
Ben misschien beter bekend als "Bunny" ?

Tim heeft hier een half jaar tegenover me gezeten tijdens zijn afstuderen en zoals ik m net hoorde, nog ff wat langer maar dan in dienstverband

Ben misschien beter bekend als "Bunny" ?