De renaultjes
-
Bij Riel? heeft ie em gekocht van Bram, of heb ik wat gemist 

Nee, ik zou m een poos geleden kijken wat er mis was en er eventueel een nieuwe pakking tussen schroeven, maar kom er niet echt aan toe.
-
ach so,
wel zonde he dat ie daar staat
wel zonde he dat ie daar staat
-
Hij staat nog bij riel, maar helaas hebben riel en ik vaak andere prioriteiten dan dat gele kanonnetje
Weet ff niet hoe en wat ermee nu, maar rijden zal hij weer!

dat zwart gebakje blijft een leuk wagentje
Ik heb volgens mij nog wel een stuur voor je liggen. Ik zal er ooit een aan proberen te denken
Wat die stoelen betreft als je eens hulp nodig hebt kom je maar een langs...
IDD een paar jaar geleden stonden er nog wel eens een paar GTT bij de geuselt, volgens mij staat daar nu 80% van weg te roesten in een aantal garages, wachtend op betere tijden
Volgens mij heeft alleen Marco & Alex hun wagen weg gedaan. Wilco, Bram, Rob en ik wachten op betere (meer) tijden.
@Bram: ik ben erg benieuwd naar de kleur van jouw wagen. Staat dus bij Riël thuis?! Zal ik eens een van deze dagen langs rijden om te kijken naar de kleur.

IDD een paar jaar geleden stonden er nog wel eens een paar GTT bij de geuselt, volgens mij staat daar nu 80% van weg te roesten in een aantal garages, wachtend op betere tijden

Volgens mij heeft alleen Marco & Alex hun wagen weg gedaan. Wilco, Bram, Rob en ik wachten op betere (meer) tijden.
@Bram: ik ben erg benieuwd naar de kleur van jouw wagen. Staat dus bij Riël thuis?! Zal ik eens een van deze dagen langs rijden om te kijken naar de kleur.
he, ik heb er ook nog een staan
Een zwarte, achterom.

-
een to-be ringracer/bw-er, was/ wordt het toch 

-
op de zwarte TR heb ik gisteren weer snel de 15inch wielen gezet. nu valt toch wel op dat ie met de neus omhoog staat, vind ik minder. ik ga toch nog eens proberen met andere veren de wagen voor weer lager te krijgen.
Jah, moet nog kijken wat precies. Staat in elk geval veilig zo. Karrosierie ervan is nog érg goed, dus grote kans dat ik m gewoon weer in originele staat opbouw.Patrick L. schreef:een to-be ringracer/bw-er, was/ wordt het toch
-
Mijne is idd te 'bewonderen' bij riel op de oprit. Rob heeft geloof ik alleen zn rand organen nog en zijn blok, geen carosserie meer, maar wel nog de EBS uiteraard en misschien nog de witte GTX.Marcel J. schreef:kan kloppen, maar ik dacht dat hij nog een project heeft en zijn ebs. Of is zijn ebs zijn project?!![]()
kweet het ook niet meer. Khoop datie er nog een heeft
![]()
-
die witte GTX heeft ie al een tijdje niet meer, rijd nu een nette Alfa 145 2.0 16v met lederen bekleding voor dagelijks.
-
owja, z'n klavertje 4 

Patrick L. schreef:die witte GTX heeft ie al een tijdje niet meer, rijd nu een nette Alfa 145 2.0 16v met lederen bekleding voor dagelijks.
Bram schreef:owja, z'n klavertje 4

@Patrick: wat ga jij dit weekeinde doen?!
Ik heb eens een 146 klavertje 4 gehad. Ellende pur sang 

Ik hoor mijn naam vallen...
Sommige hadden het goed, andere niet helemaal. Op dit moment rijd ik inderdaad een mooie Alfa Romeo 145 QV.
De GTX is al een tijdje geleden verkocht aan die kerel van het forum die 1.8 16v blokjes opboort naar 2.0 16v. Zijn plan was een 2.0 16v turbo blokje erin te zetten.
De EBS staat nu mooi droog te wachtten tot het voorjaar. Ik heb andere velgen (14"-ers) liggen, maar nog geen bandjes. Dus dit is zo'n beetje mijn project.
En ik heb inderdaad nog de cass van mijn Parlemoer witte GTT. De spullen zijn van die blauwe waarmee ik dus eigelijk virtueel een hele GTT bijeen heb. Deze staat serieus nog wel een tijdje te wachtten op betere tijden.
Trouwens Riel, een 146 QV bestaat niet, wel een 146 Ti. Dit is eigenlijk hetzelfde als een 145 QV maar dan 2 deuren (en xxkg) extra. Een foute keus dus.
Alex heeft inderdaad zijn GTT naar de eeuwige jachtvelden gebacht. Het bleek dat de cass gescheurt was bij de achterbank, vandaar.
Maar terug naar Patricks wagentjes. Hoe is met de kachel van je zwarte gevaarte?
Sommige hadden het goed, andere niet helemaal. Op dit moment rijd ik inderdaad een mooie Alfa Romeo 145 QV.
De GTX is al een tijdje geleden verkocht aan die kerel van het forum die 1.8 16v blokjes opboort naar 2.0 16v. Zijn plan was een 2.0 16v turbo blokje erin te zetten.
De EBS staat nu mooi droog te wachtten tot het voorjaar. Ik heb andere velgen (14"-ers) liggen, maar nog geen bandjes. Dus dit is zo'n beetje mijn project.
En ik heb inderdaad nog de cass van mijn Parlemoer witte GTT. De spullen zijn van die blauwe waarmee ik dus eigelijk virtueel een hele GTT bijeen heb. Deze staat serieus nog wel een tijdje te wachtten op betere tijden.
Trouwens Riel, een 146 QV bestaat niet, wel een 146 Ti. Dit is eigenlijk hetzelfde als een 145 QV maar dan 2 deuren (en xxkg) extra. Een foute keus dus.
Alex heeft inderdaad zijn GTT naar de eeuwige jachtvelden gebacht. Het bleek dat de cass gescheurt was bij de achterbank, vandaar.
Maar terug naar Patricks wagentjes. Hoe is met de kachel van je zwarte gevaarte?
-
ha Rob,
kom je ook eens kijken
de kachel werk nog steeds als toen, poep. heb het gat in de behuizing van de kachel dicht getaped, helpt iets, maar met deze zachte winter heeft het gelukkig niet zoveel uitgemaakt
kom je ook eens kijken

de kachel werk nog steeds als toen, poep. heb het gat in de behuizing van de kachel dicht getaped, helpt iets, maar met deze zachte winter heeft het gelukkig niet zoveel uitgemaakt
-
Gek, hoewel een 155 2.0 16v, daar heb ik 2 jaar geleden ook eens over nagedacht, maar toen toch maar weer een reno aangeschaft, die 1916v.Marcel J. schreef:
![]()
fijne wagen. Wou dat we genoeg geld hadden voor zo'n auto ipv een reno...
@Patrick: wat ga jij dit weekeinde doen?!
Dit weekend, krijg ik bezoek en moet ik op bezoek, moet winkelen (kado voor mijn pa zoeken, die gaat met pensioen), eigenlijk een kut weekend

ow...kwam dat apparaatje van jou af?Rob schreef: De GTX is al een tijdje geleden verkocht aan die kerel van het forum die 1.8 16v blokjes opboort naar 2.0 16v. Zijn plan was een 2.0 16v turbo blokje erin te zetten.

Naja, ze hadden me gezegd dat de 140 pk 1.7 boxer een 'klavertjevier motor' is?Rob schreef:Ik hoor mijn naam vallen...
Patrick L. schreef:Gek,...
Dank u Dank u

Ik vind alfa's mooie wagens en erg fijne wagens om mee te rijden. Vanaf de 156 wel wat te comfortabel geworden

BTW: Heeft Alex nog die T2 bus waar hij mee naar portugal zou zijn geweest?! Die heb ik ook echt al lang niet meer gezien. (netzo als Rob van hierboven
Aan een ieder die het leest:
Fijn weekeinde

-
Marcel, jij gaat de antreciete 21T dit weekend klaar maken , had ik begrepen?

Dat begrijp jij volledig verkeerdPatrick L. schreef:Marcel, jij gaat de antreciete 21T dit weekend klaar maken , had ik begrepen?![]()

eerst de ene slopen dan de andere eens uitgraven

achja, 18" is lang zat, dus er zal vast nog wel een blank stukje bij zitten...
Het boxer 1700cc 16v blok is wel in een QV geleverd, maar dat was in de 33. Dezelfde motor is in de eerste jaren ook geleverd in de 145, maar men is daarna overstapt naar lijnmotoren.Riël Notermans schreef:Naja, ze hadden me gezegd dat de 140 pk 1.7 boxer een 'klavertjevier motor' is?Rob schreef:Ik hoor mijn naam vallen...
MJ, Alex was een hele tijd gelden die Transporter aan het proberen te verkopen, iets dat hem geloof ik wel gelukt is. Daarna heeft hij een rode R4 op gas gehad, maar is nu ook op het Milanese merk overgestapt. Hij rijd nu een groene Alfa 33 1700cc.Marcel J. schreef:Ik vind alfa's mooie wagens en erg fijne wagens om mee te rijden. Vanaf de 156 wel wat te comfortabel gewordenDiesels zijn ook een stukje beter. Ach misschien de volgende
ipv de laguna-> 157 jtd
![]()
BTW: Heeft Alex nog die T2 bus waar hij mee naar portugal zou zijn geweest?! Die heb ik ook echt al lang niet meer gezien. (netzo als Rob van hierboven)
Over het zien, ik kon nog vaker bij Henk en z'n bende, maar jij moest zo nodig naar Sittard....
Maar dit kan beter in een ander topic, dan in dat van Pat.
Bevalt de 207 een beetje, of had je toch liever de Grande Punto gehad?
Oh is die witte transporter weg? Hij was laatst bij mij ermee, toen vertelde ie dat ie een puntgave 33 had. Is t echt zo'n mooie auto?
Overigens, die 1.7 16v liep wel goed, alleen had ik krukaslager aan gort. En ze lopen als n dronken soepkip stationair. Bovenin wel heftig alleen die 146 was te lomp voor die motor.
Overigens, die 1.7 16v liep wel goed, alleen had ik krukaslager aan gort. En ze lopen als n dronken soepkip stationair. Bovenin wel heftig alleen die 146 was te lomp voor die motor.